Nekad Savage | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savage

Icke Medlem
Meddelanden
1,270
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad heter du på discord? Savage.#7697

Ange ditt födelsedatum 14 November 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Beror på ledighet eller inte
Oftast på kvällar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2020 december

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har flertalet gamla bans inga nyliga

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Jag anser att servervakter ska göra det mycket lättare för servern få lite mindre press på Staffs, Jag vill bli servervakt för jag vill hjälpa servern servern är redan bra nu men när vissa inte håller den rp nivå servern vill ha då bannar/kickar jag de och om nån t.ex rdmar nån då revvar jag och bannar han som rdmar. Jag vill som sagt underlätta staffs arbete för mildare regelbrott, där en timme räcker Unive behöver duktiga och aktiva servervakter då det är Sveriges största server vilket gör vissa personer kommer in och förstör med flit som jag kan banna/kicka beroende på regelbrott.
skulle kunna revivea folk som spawnar döda,Revivea folk som blir rdmad, Banna folk som vdmar,Kicka folk för mildare regelbrott som mask på torget och skottsäker väst. Skulle dva alla onödiga bilar som finns ute på gatorna. Jag skulle ha högre rp än de allra flesta medlemmar för att lära upp dom, Jag skulle rensa Unives lallare och alltid gå till servervakt bans om det är grövre regelbrott, jag känner att det kan verkligen behövas nya servervakter, som hjälper hela tiden, Höja rpn på servern.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Varit tidigare mod och support 2 ggr vet alla kommando är kunnig inom server regler

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Kortfattat
Dålig sv abusear använder aldrig perms bara för sin egna vinning
Bra: använder sv vid lämpliga tillfällen

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är att du är med en vän din vän börjar lalla med en person du kickar inte din vän utan han andra även fast de gör lika fel.

Abuse' svbannar utan anledning t.ex
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top