Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sausage12_12/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? Sausage#8218
Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Beck föddes 1969 i en liten by i dubai, familjen han bodde i var fattig, inte bara det utan hans pappa var även drog missbrukare. Hans mamma var snäll och trevlig hon ville alltid det bästa för Johan, hon samlade pengar bara så att han skulle ha det bra och kunna gå i skolan. När Johan fyllde 7 började han förstå vad som egentligen hände hemma. Han började jobba och slita för att kunna ta sig där ifrån med sin älskade mamma. Han jobbade i nästan 3 år tills han då hade fått ihop ett par tusen som gjorde att han och sin mamma kunde fly ifrån pappan. En sen natt drog de ifrån honom och emot flygplatsen och tog första flyget emot Sverige och påbörjade deras helt nya liv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag kommer vara mycket aktiv, jag är bra på att rpa har rpat på en del många seriösa servrar, jag kommer bidra med en bra karaktär jag kommer leva mig in i karaktären och rpa väldigt seriöst.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserade mig mest är att en på Twitch (cosmo) som jag kollar väldigt mycket på streamar på unive, och sedan så är det att servern har jätte bra scrips & många spelare
Hur hittade du Unive? Som jag sa på "Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive?" så kollar jag mycket på cosmo och han spelar på servern och igenom det hittade jag eran server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska känna mig nöjd med mitt rollspel och att andra ska se mig som en bra rollspelare på unive
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag såg inne på discord att bitr rikspolischef var ledigt det såg jag som mitt mål på unive, jag kommer försöka arbeta mig från polis upp till bitr rikspolischef.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar på andra servrar ja och är aktiv, blir jag medlem på unive släpper jag dem och börjar spela mycket aktivt på unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? Sausage#8218
Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Beck föddes 1969 i en liten by i dubai, familjen han bodde i var fattig, inte bara det utan hans pappa var även drog missbrukare. Hans mamma var snäll och trevlig hon ville alltid det bästa för Johan, hon samlade pengar bara så att han skulle ha det bra och kunna gå i skolan. När Johan fyllde 7 började han förstå vad som egentligen hände hemma. Han började jobba och slita för att kunna ta sig där ifrån med sin älskade mamma. Han jobbade i nästan 3 år tills han då hade fått ihop ett par tusen som gjorde att han och sin mamma kunde fly ifrån pappan. En sen natt drog de ifrån honom och emot flygplatsen och tog första flyget emot Sverige och påbörjade deras helt nya liv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag kommer vara mycket aktiv, jag är bra på att rpa har rpat på en del många seriösa servrar, jag kommer bidra med en bra karaktär jag kommer leva mig in i karaktären och rpa väldigt seriöst.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserade mig mest är att en på Twitch (cosmo) som jag kollar väldigt mycket på streamar på unive, och sedan så är det att servern har jätte bra scrips & många spelare
Hur hittade du Unive? Som jag sa på "Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive?" så kollar jag mycket på cosmo och han spelar på servern och igenom det hittade jag eran server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska känna mig nöjd med mitt rollspel och att andra ska se mig som en bra rollspelare på unive
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag såg inne på discord att bitr rikspolischef var ledigt det såg jag som mitt mål på unive, jag kommer försöka arbeta mig från polis upp till bitr rikspolischef.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar på andra servrar ja och är aktiv, blir jag medlem på unive släpper jag dem och börjar spela mycket aktivt på unive.