Nekad Sausage | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sausage

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sausage12_12/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Sausage#8218

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Ström föddes 1991 i en liten by i dubai, familjen han bodde i var fattig, inte bara det utan hans pappa var även drog missbrukare. Hans mamma var snäll och trevlig hon ville alltid det bästa för Johan, hon samlade pengar bara så att han skulle ha det bra och kunna gå i skolan. När Johan fyllde 7 började han förstå vad som egentligen hände hemma. Han började jobba och slita för att kunna ta sig där ifrån med sin älskade mamma. Han jobbade i nästan 3 år tills han då hade fått ihop ett par tusen som gjorde att han och sin mamma kunde fly ifrån pappan. En sen natt drog de ifrån honom och emot flygplatsen och tog första flyget emot Sverige och påbörjade deras helt nya liv

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skall bli medlem på unive för att jag är en seriös rp spelare, är aktiv inom fiveM och kan alla grundregler utantill.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserade mig mest är att en på Twitch (cosmo) som jag kollar väldigt mycket på streamar på unive, och sedan så är det att servern har jätte bra scrips & många spelare

Hur hittade du Unive? Som jag sa på "Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive?" så kollar jag mycket på cosmo och han spelar på servern och igenom det hittade jag eran server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspel är att andra ska se mig som en bra rollspelare, och att jag trivs med mitt rollspel

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att jobba mig upp till en hög rank inom polismyndigheten eftersom jag gillar att spela som polis och det skulle vara väldigt kul att spela som det på unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar på andra servrar ja och är aktiv, blir jag medlem på unive släpper jag dem och börjar spela mycket aktivt på unive.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top