Nekad Sather | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sather

Aktiv Medlem
Meddelanden
462
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198169928422/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sather#0001

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Sebastian Falk är 27 år och drömmar om att få gå med i poliskåren en vacker dag. Sebastian Falk är en person som älskar att vara med kompisar och är extremt social mot främmande människor. Sebastian Falk växte upp i en liten ort i Stockholm och har bodde där ända tills han gick ut gymnasiet, Sebastian Falk gick teknik inriktat data. Sebastian Falk är en väldigt omtänksam person men kan också vara extremt seriös när det väl gäller. Sebastian Falk har en mamma(Gunilla) och en pappa(Hans) och en lilla syster vid namn Linnea. Sebastian Falk älskar att spela basket på fritiden med sina kompisar eftersom då känner han sig extremt lugn och glad. Sebastian Falk gillar barn väldigt mycket och skulle helst vilja ha ett liv med en omtänksam fru och två små ungar uppe i skärgården om ca 5 år. Sebastian Falk är också väldigt intresserad av bilar och drömmer om att en dag ha en Lamborghini aventador svj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag älskar att RPa och har gjort det väldigt mycket tidigare och jag är också en väldigt aktiv person som tillbringar mitt liv vid datastolen så det hade varit riktigt kul att få tillbringa det med att spela på Unive som en medlem. Jag vill också bli medlem eftersom jag vill streama Unive på det bästa sättet så att det blir hög rp på streamen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom RPn verkar väldigt rolig och jag har extremt många kompisar som spelar på just Unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom väldigt mycket kompisar och Unive är ju också störst i Sverige så det är den första servern man ser när man går in på Fivem typ.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Hög prestanda av RP, att skapa bra scenarion och skapa rolig rp för allmänheten

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har ej något mål mer än att skapa bra rp och bra scenarion. Det jag ogillar mest av allt är när folk bara kör för egen vinning.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte för tillfället men har varit innan på tillexempel en server som heter Bernadotte RP men den ladas ner.
 
Senast ändrad:
Utveckla frågan "Varför ska just du bli Medlem på Unive?"
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top