Nekad Sather | Chef-jobb ansökan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sather

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
462
Reaction score
25
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Sebastian

Vad heter du på discord? Sather#0001

Hur gammal är du? 15 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på unive sedan slutet av sommaren 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill få denna kåren att verkligen bli bra nu. Jag ska utveckla detta yrket så bra som bara den och det kommer ni att få se ifall jag skulle bli satt som rikspolischef. Det första jag kommer göra är att lyssna på hur poliserna ser, tycker och känner över hur poliskåren är just nu, vill få en inblick över vad så många som möjligt i kåren känner då jag tycker att det är viktigt att lyssna på de jag jobbar med och det är viktigt att man ska lyssna på varandra. Jag ska utveckla realismen inom poliskåren så bra jag bara kan för att polis rpn ska efterlikna irl så mycket som möjligt och samtidigt vara roligt för de som jobbar inom yrket. Kommer att fixa ett enormt mycket bättre sammarbete mellan alla kollegor i kåren då sammarbete är en av de viktigaste delarna till att lyckas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? De erfarenheterna inom just Polismyndigheten är att jag varit med i polisledningen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne väldigt ofta och med det menas att jag kommer vara ktiv i både discord och ingame.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka