Accepterad Sather | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sather

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
463
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198169928422

Ditt Hex-ID: steam:11000010c7f32e6

Vad är din discord tagg? Sather#6108

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pga sigma

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade en övning i polis-kåren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle faktiskt säga att denna ban som utdelades på mig var felaktig. Anledningen varför jag tycker det är att jag har bidragit till en bra och dessutom aktiv rp på server genom hela min resa på unive och det kan man också se väldigt tydligt ifall man skulle kolla in min historik och jämnföra det med andra. Nu i slutet så valde jag att gå med i poliskåren som jag var i majoriteten av december och jag tycker att våran rp som vi har haft har varit väldigt bra och dessutom påverkat scenarion positivt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Varför jag tog 4 var för att det är ungefär det det ligger på ifall vi pratar bans som inte har blivit fel id o likande.
Ban 1: Blev bannad en gång för copbait utav en helper där jag körde förbi en polisbil i en hög fart där jag inte såg honom tror jag att det var men blev unbannad av en mod bara morgonen efter.

Ban 2: Tror detta var när jag blev bannad av Sportcap för staff dissrespect efter jag skrev meningen ''Är de fucking efter'' till haak med anleningen att de skulle sälja ut min ped på nåt vänster men blev unbannad utav Philip efter ett samtal med honom 5 timmar efter.

Ban 3: Jag körde väldigt snabbt förbi torget och då bannade Lachy mig i en halv dag tror jag det var och då pratade jag med honom efter det och fick därefter unban.

Ban 4: Fick en ban för combat logg när ett par vänner till mig började lalla väldigt väldigt grovt där scenariot grundade sig på Grov rdm, grov vdm och lall så då valde jag att lämna spelet efter de grovt vdmade mig som jag var 100% säker på var lall eftersom det var så tydligt grova regelbrott som skedde utav de. Jag insåg mitt fel samtidigt som jag ändå tyckte jag gjorde rätt eftersom jag inte ville vara delaktig i såna grova regelbrott som utfördees under det scenariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte varit med i discorden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka