Nekad Satan du | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlaQy.

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam nordling

Vad är ditt discord namn? flaqy.#6095

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter burre berg och är född 2001 och är 187cm lång väger 84kg. burre hade inte en sån bra uppväxt pga mamman dog när han var 6år gammal. så burre och pappa fick klara sig själva. dom hade de väldigt tufft me penga. så burre fick jobba som liten han fick göra lite små saker som klippa gräs kratta löv panta burkar fick gå till grannarna och fråga om dom behövde hjälp. för burre ville hjälpa sin pappa han ville göra allt som gick sen när han blev lite äldre runt 16 så flyttade burre för han orkade inte se sin pappa må så dålig de gjorde att han mådde dåligt så han flytta vid 16års åldern. han flytta till ett litet hus uppe i skogarna men när han blev 21 så flytta han till stor stan och lever där idag och gjort de i en kort stund. och burre e väldigt ensam och söker vänner och därför vill han jobba som poilsen för att han ska kunna klara sig på egen hand med pengar och så. så burre hade de tufft som liten men han har kämpat och är där han e idag burres intressen ligger mkt i motorer och innebandy

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att förbättra rp:n samt 1 kunnig rp spelare inom krim o vanlig medborgare o polis e duktig rpare har rp över 2år och älskar rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? alihoppa i ett scenario sak ha roligt ingen ska spela roleplay för att vinna är de så att motståndaren vinner i ett scenario då får de vara så och jag får spela med.alla ska ha roligt oavsett vem som vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja absolut har rp i 2 år så kan de grundligaste som vdm att man kör över någon med en bil rdm man dödar nån utan anleding New Life Rule betyder att om man har varit medvetslös typ så ska man inte komma ihåg saker som har hänt under scinariot kan de typ allt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja absolut har rp på unive innan strive valon smg roleplay så ja jag har erfarenhet inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? alla mina bans o allt sånt va förr de va typ över 7-8 månader sen ska visa jag ej e problemspelare o att jag kan faktiskt kan rp bra

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Frågan - "Berätta om din karaktär"
Tips -
Beskriv mer om personlighet.
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka