Nekad sasad | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sasad

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Cargoesbroombroom/

Ditt Hex-ID: 1100001078f564b

Vad är din discord tagg? Teimo___#6969

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag lallade omkring på piren och sa att jag skrev /me sätter bomb under hatten och sen jagade jag en av dom som var där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jagade en person och skrek kom hit

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det inte var en felaktig ban för jag tänkte inte på det då men nu i efter hand ser jag att jag lallade men det var inte min mening att göra det

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. copbait jag sladdade på torget och såg inte polisen kom inte ihåg inte hur länge den var men jag överklagade och det blev godkänd. en powergaming jag och min kompis krockade in i en vägg med bilen och jag gjorde ingen reaktion den gjorde jag ingen överklagan på. andra var att min kompis blev misshandland av mekko när han var falck så jag kallade dom för "piss mekko" den blev överklagad och godkänd och sen nu den här

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka efter mer innan jag gjorde sakerna som att placera en bomb inte en persons hatt det skulle jag har gjort om vi backade tiden och då skulle jag kunna spela med mina vänner igen och vara på Sveriges bästa rp server med dem bästa staffsen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka på vad jag gör och inte starta scenarion som anses som lall. och om ni unbannar mig så kommer jag aldrig göra något sånt här igen för jag kommer att tänka till innan jag gör saker i framtiden på univer. därför jag vill bli unbannad för att unive är den bästa severn i sverige och med dom trevligaste staffsen. jag har blivit arg på dom och det kan man se på mina tickets men dom har alltid svarat professionellt och trevligt så stort + till staffsen:)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka