Nekad sasad | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sasad

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: : https://steamcommunity.com/id/Cargoesbroombroom/

Ditt Hex-ID: 1100001078f564b

Vad är din discord tagg? Olof K Gustafsson#6969

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det kan vara att jag och några andar roleplayade att jag hade en bomb på mig och jagade dom och sa kom här.n och hans kanske trodde att jag lallade men annars vet jag ej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på piren och roleplayade att jag hade en bomb och jag skrev /me sätter bomb under hatten. Då sa en av dom jag tror vi inte ska vara när han. och dom gick lite längre bort så jag började jag dom och man hörde när dom pratade att dom skrattade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker själv att det var en felaktig för vi hade kul med varandra och alla var med på det som stog där. Det var inte lall för vi rollspelade att jag var en bombman och jagade dom andra och vi hade väldigt roligt och det var ingen som tyckte att det inte var roligt förutom traineen . vi höll på så tidigare och det var inget problem min kompis sa också till dom att jag hade tagit droger och var psykisktsjuk för dom vet inte min karatärs bakrund . jag fick Ingen varning från admins eller mod inte en kick. För om jag hade fått en kick så hade jag inte fortsatt . Jag hade förstått om jag fick en kick ingen skrev heller i ooc att jag skulle sluta eller liknande . jag tycker att 30 dagar är för mycket . Det ingen sa att dom inte ville ingen kollade mitt id. Dom vet inte heller om min karaktär var psykist sjuk tagit droger eller var full. så ja jag tycker det var en felaktig ban. om den blir nekad så skriv vad jag ska göra och vilken fråga jag ska utveckla på inte bara neka. och sen
Definitionen av Lall må ses omtvistad. Men det vi syftar på först och främst med denna regel är bara generellt trams och att man ej har någon ordentlig karaktärsplan och endast har som mål med sitt rollspelande att irritera, provucera eller få uppmärksamhet av andra. Jag försökte inte nått av det och jag har pratat med brytning nästan hela min tid på unive och det har som blivit min karaktär för jag har två jag spelar på boel boel är min där jag ansöker medlemskap men med min joel karatär så prata jag med brytning så det där var min karaktär och han tar droger så jag tänkte att jag kunde göra det för min karaktär är ju narkoman och han inbillade sig att han hade en bomb så jag tänkte det var ok för det är min karaktär

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. copait det blev överklagad och godkänd en powergaming jag krockade in i en vägg med min bil och gjorde inte en reaktion
och suntförnuft jag åkte in på mekko och kallade dom för piss. den blev överklagad och godkänd så man kan säga att 99% av alla bans jag haft har blivit överklagade och godkända jag har lärt mig att tänka med mitt sunda förnuft och nu min senaste ban lärde jag mig att tänka efter så ditt inte kan missuppfattad som l

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte sprungit efter dom men jag visste inte att dom inte ville för ingen skrev i ooc att jag skulle sluta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag ska tänka efter att inte alla vet mina karaktärs drag och han är en narkoman och om jag kommer in så kommer jag byta mina karaktärs drag så det inte missupfattas lall

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka