Nekad sasad | Ban överklagan [olof]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sasad

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Cargoesbroombroom/

Ditt Hex-ID: 1100001078f564b

Vad är din discord tagg? Olof K Gustafsson#6969

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet varför dom bannade mig jag var på piren med några vi träffade och jag sa att jag hade en bomb i mina kalsonger sen skrev jag /me sätter en bomb under hatten och då sa han jag gjorde det på att dom skulle inte vara nära mig för jag hade en bomb och då sprang jag efter dom och i efterhand så vet jag hatt det kunde ses som att jag bara lallade omkring

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på piren och roleplayade att jag hade en bomb och jag skrev /me sätter bomb under hatten. Då sa en av dom jag tror vi inte ska vara när han. och dom gick lite längre bort så jag började jag dom och man hörde när dom pratade att dom skrattade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja tycker det är en felaktig ban för definitionen av lall må ses omtvistad. Men det vi syftar på först och främst med denna regel är bara generellt trams och att man ej har någon ordentlig karaktärsplan och endast har som mål med sitt rollspelande att irritera, provucera eller få uppmärksamhet av andra. och det är inte mina rp mål mitt rp mål är att ha roligt och göra så att andra ska ha roligt på unive. och mina kartärsplan har alltid vara sen jag böjade spela på unive att ha en karaktärs som är halft efterbilen, impulsiv och är på droger 24/7 och pratar med brytning. så jag tycket det inte var lall. för jag tycker att mina karatärsplanen passar bra till det för han är smått efterbliven och är impulsiv så det passar bra till att han kan komma på att göra något sådan. om ni inte tycker att den karatärsplanen inte så kan jag byta inga problem. Jag har spelat på unive sen april och haft samma karaktärsplan och det har aldrig varit ett problem. och jag vill gärna min

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. copbait jag sladdade på torget och såg inte polisen kom inte ihåg inte hur länge den var men jag överklagade och det blev godkänd. en powergaming jag och min kompis krockade in i en vägg med bilen och jag gjorde ingen reaktion den gjorde jag ingen överklagan på. andra var att min kompis blev misshandland av mekko när han var falck så jag kallade dom för "piss mekko" den blev överklagad och godkänd och sen nu den här

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha tänkt att det kunde ses som lall om man inte visste min karaktärsplan och jag vet att det var fel av mig att ta det så långt som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att stoppa mitt rpande i en viss tid så det jag gör inte kommer gå överstyr och gå över till lall

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka