Accepterad sasad | Ban överklagan [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sasad

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Cargoesbroombroom/

Ditt Hex-ID: 1100001078f564b

Vad är din discord tagg? Teimo___#6969 min förra är Olof K Gustafsson#6969 om ni behöver den

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skrev /me sätter bomb under hatten och det var lall tyckte dem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på piren och roleplayade att jag hade en bomb och jag skrev /me sätter bomb under hatten. Då sa en av dom jag tror vi inte ska vara när han. och dom gick lite längre bort så jag började jag dom och man hörde när dom pratade att dom skrattade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det inte var en felaktig ban för jag tänkte inte på det då men nu i efter hand ser jag att jag lallade men det var inte min mening att göra det samt att jag tycker det var en för lång ban för det lilla jag gjorde. jag behöver inte bli helt unbannad men korta ner bannen i 1-2 dagar. Men jag förstår också min ban för att i efterhand så ser jag att det vara ganska mycket lall från min sida och jag förstörde andras rp upplevelse så det ber jag så sjuk mycket om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ena copbait jag sladdade på torget och såg inte polisen det blev godkänd andra var 30 min copbait jag hoppade på en polisbils tak sen blev jag bannad av en moddare när jag plockade valmo blommor. sen blev jag bannad för suntförnuft när jag kallade mekko för "piss mekko"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha tänkt med mitt sunda förnuft att det var lall när jag skrev /me sätter bomb under hatten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer aldrig göra något som klassas som lall i framtiden och jag kommer tänka efter med mitt sundaförnuft så inte något av detta upprepas i framtiden. Jag kommer också använda mitt sunda förnuft i varje rp senario jag kommer vara med i. Den här bannen har varit som ett uppvaknande för mig att jag måste använda suntförnuft i alla rp senarion jag är med i så sånt som detta upprepas. Att det skulle gått så långt som det gick var fel av mig jag slösade staffsens tid och jag gjorde så att jag inte kan spela på min favorit fivem server med alla mina vänner. så det kommer vara en stor förändring från min sida iframtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka