Accepterad sasa | Medlem ansökning [Skyline]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sasa

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199061845067/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sasa

Vad är ditt discord namn? kuuuurd#2996

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 1992

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pound och föddes i en förort utanför Göteborg. Pound är 30 år gammal och blev lämnad av sina föräldrar, när han var 11. Han fick namnet eftersom att han tidigare bodde i london och alltid var på jakt efter pound. Pounds dröm är att äga massa olika bilfirmor. Pound älskar bilar, gamla som nya . Just nu fokuserar han väldigt mycket på fordon, men även på sin familj. Han har en son som bor kvar i London. Han vill lära sig ännu mer om fordon, det fordonet han tycker är lite mer speciellt en av dem andra är bilar. Respekt är väldigt viktigt för Pound

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har spelat ett tag nu på unive men har inte tänkt på medlemsskap. Så tänkte att jag skulle göra det nu. Jag har rp efarenhet eftersom jag har kört roleplay ett tag nu, har spelat tidigare båda på USA servrar och svenska servrar. Tycker det är roligt att spela RP

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att bidra en mycket bättre RP, för servern samt min egna RP efarenhet. Jag vill ta Rp till nästa nivå, då jag tycker att detta är framtiden för gaming.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att ha kul. istället för självaste scenariot

Hur hittade du Unive? Jag har kompisar som spelar RP, samt har spelat på andra servrar så hade vart kul att spela på denna

Tillbaka