Accepterad sarrow 22 | Ban överklagan [Aryan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sarrow 22

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil:
Ditt Hex-ID: steam:11000014baf0517

Vad är din discord tagg? zmoke#9988

Vem var det som bannade dig? aryan

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? slår på piren med mask på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag snackade men han i support och berättade då om allt som hände innan och det var själva grejen att han inte såg det för att det var rätt så mycket som gjorde mig arg i det läget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis hittat en av mina bilar krockad vid motorvägen och min kompis bil sen så åkte jag till piren för att det v ar brevid för att kolla om dem var där och då såg jag dem och stannade och då slog jag honom och då hoppade hans kompis in i min bil och började tjuvkoppla och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte det var ingen felaktigt jag förstår han med varför han bannade mig för att det blir ju det man ser att någon slår någon på piren liksom och vet att man int6e ska slåss och sånt vid piren för att det skapar mycket hets och tänkte inte mig för vid det läget var bara arg för att dem hade snott 2 bilar som dem krockat ena bilen var min och andra min kompis och att sen försökte tjuvkoppla min bil det var bra att han var snabb och aktiv på att banna folk,

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg alla bans men tror att en ban för några månader sen när jag körde för snabbt och min senaste ban var felaktig kommer dock inte ihåg pga av vad. har ett annat konto på unive forum men kom inte in på det så gjorde ett nytt och skrev här

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat försökt ta det lite lungare och väntat tills dem var på något lugnare ställe

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska försöka ta det lungt och inte bara för att jag blir arg göra allting för att skada dem att jag avvaktar istället och väntar tills dem är på en annan plats som inte är allmänt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
jag vet att du hade en anledning till att slå dem, men att göra det på en så pass allmän som piren är ej acceptabelt. men du kommer få en ytligare chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka