Accepterad sarredinhoo | Ansökan till Servervakt [kong]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sarredinhoo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mardin

Vad heter du på discord? sarredinho

Vad är ditt Hex:ID 110000154ed5db5

Ange ditt födelsedatum 20 November 1998

Beskriv din dagliga aktivitet. över 8 timmar per dag och är aktiv på servern

Hur länge har du varit medlem på Unive? över ett halvår snart

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte få in bilden men har endast blivit bannad två gånger men en av de var felaktig och fick unban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att ta bort lallare på servern och sen ifall man ser ett regelbrott att svbanna de i en timme och sedan förlänga bannen via kanal och bevis. Men man ska helt enkelt holla koll ibland när man ser någon göra ett regelbrott eller stör aoch lalla kan man kicka de eller svbanna de. Men det är som det lter typ man är som en vakt för servern och kan vid vissa fall revva personer ifall de buggat grovt men med bevis isåfall. och sen att man även är förväntad mer hög rp nivå än de flesta och göra de. men också att kunna hjälpa och utveckla de personer som behöver hjälp med hög rp nivå osv

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ska bli servervakt, då jag tycker att jag passar rollen perfekt, jag har både åldern inne och mogenheten, jag har mycket erfarenhet inom staff/servervakts jobbet. Jag är en väldigt trevlig grabb, som gärna sitter och pratar med sköna människor, jag är även inte så sträng av mig, mest rolig. (Kan vara sträng när det behövs). Jag har inte så mycket timmar på servern, men känner att denna server har potential, så jag väljer att slänga iväg en servervakts ansökan. Jag känner att det är väldigt mycket regelbrott på servern, mycket med rdm, shoot and loot osv. Jag känner att jag ska sätta stopp för detta. Göra denna server så rolig spelupplevelse som det bara går. Jag kommer att vara aktiv i support (discord) men även ingame, med det menar jag springa runt och kolla så att folk beter sig. Jag skulle kunna ta 2 timmar av min dag, genom att sitta i en support och bara vänta på att folk kommer till ”väntar på support” så att dem ej behöver vänta så länge. På andra servrar så måste man sitta i runt 30 minuter för att någon ska dra in dig. De är därför jag väljer att göra detta, så att dem kan komma in på support avdelningen snabbare. Glömde inflika, jag kommer att streama på servern också, o då vill man verkligen inte bli regelbrottad på! PS är bättre på att prata än att skriva, om ni har några frågor, ställ dem här nere eller så kan vi ta de i support/PM

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är till exempel om du kickar eller svbannar för din egen fördel eller revivar dig för din egen fördel och abusar de. Men de är främst via de kommandon som vi har tillgång till. Till exempel toggleid om amn använder de i scenario för fördel osv

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka