Accepterad sarredinho | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sarredinho

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mardin

Vad är ditt discord namn? sarredinho#1958

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter så mycket som Viktor Jönnberg, Viktor hade en väldigt trevlig men samtidigt jobbig uppväxt när han var liten. Viktor hade dock väldigt bra betyg när han gick i skolan och hans föräldrar blev väldigt glada över honom för att han fick väldigt bra betyg. Men det dåliga var att det fanns folk som alltid va på Viktor i skolan och det anser Viktor var väldigt jobbigt. Men han fick tillslut ett stop på det som han tyckte var nice. Nu under dessa dagar har Viktor valt och gå den dåliga vägen i livet och med det sagt så orkar han inte och vara en trevlig person längre. Viktor vill gå den svåraste vägen för och kunna ta i kontakt med dom som va på han när han var liten. Iallafall Viktors dröm bil är ju då en fet snygg Audi RS8 som han drömmer att få ha chansen att åka i. Viktor och hans vänn har väldigt mycket gemensamt, De är väldigt nära vänner till varandra då dom har gjort flertal rån tillsammans men också så har han gjort kidnappningar med sin kompis. Viktors vänn är en man som man kan lita på när det kommer till dom grövre sakerna som händer med Viktor. Men i overall hade Viktor en super bra uppväxt och väldigt bra föräldrar när han var liten men något gick fel när han blev äldre och det var så han gick till den dåliga sidan av Världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och Social rp, och utvecklad rp, Jag kommer även bidra med bra polis rp som vet hur man rpar, jag kan även alla Grund regler och discord regler, Jag har även spelat rp i över 2år och då rpat väldigt mycket på rp servers

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda parterna har kul och inte bara för sin egen fördel

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har läst alla regler och förstått de exempel rdm meta gaming fearrp copbait combat logging osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har enorma erfarnheter och har spelat på flera stora servrar och varit admin, har hög rp nivå

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll och omtänksam har spelat i flera servrar länge och har varit admin är mogan av mig som person och är inte barnslig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka