sariseee
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sariseee/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jessica
Vad är ditt discord namn? sariseee#5700
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 1995
Berätta om din karaktär. Myra Rignell
Blyg, nördig och oerhört närsynt, något tillbakadragen (men vid vissa lägen ostoppbar pratkvarn) polisintresserad tjej på 27 år.
Drivkraft är träning och "nyttig" mat, försök att påverka omgivningen.
Personligheten är rak på sak, konkret och noggrann. Använder flitigt uppslagsverk, Google och fakta från tidningar, media.
Myra, ser alltid något positivt i allt, vilket kan övergå till att bli naiv.
Fobier är något hon har mycket av. Bl.a. vatten, vilket kan få henne att ge konstiga anledningar till att undvika detta.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är på jakt efter en ny utmaning där jag kan få använda all min samlade erfarenhet och kompetens för att hjälpa en stad framåt.
Jag drivs av utveckling och gillar när det är ett högt tempo.
Är social och trivs bra i grupp men jobbar likväl starkt självständigt.
Ser det som en fördel i mitt RP att jag är form- och anpassningsbar inom de flesta scenarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ständigt sökande efter ny-tänk och att förändra/förbättra egen kunskap. Som person är jag öppen och ärlig på ett ödmjukt sätt, vill lära av andra samtidigt som jag kan motivera flera att hänga med på scenarion. Ganska oblyg och rättvis.
Hur hittade du Unive? Sett flertal streamers.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Utforska mitt RP med nya spelare, få använda min kreativa väldigt impulsiva hjärna.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målsättningen..hmm...att få visa en glädje och att framför allt visa det är ok att bjuda på sig själv, i alla scenarion.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? [SWE] Relax Roleplay
Vad är ditt namn i verkligheten? Jessica
Vad är ditt discord namn? sariseee#5700
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 1995
Berätta om din karaktär. Myra Rignell
Blyg, nördig och oerhört närsynt, något tillbakadragen (men vid vissa lägen ostoppbar pratkvarn) polisintresserad tjej på 27 år.
Drivkraft är träning och "nyttig" mat, försök att påverka omgivningen.
Personligheten är rak på sak, konkret och noggrann. Använder flitigt uppslagsverk, Google och fakta från tidningar, media.
Myra, ser alltid något positivt i allt, vilket kan övergå till att bli naiv.
Fobier är något hon har mycket av. Bl.a. vatten, vilket kan få henne att ge konstiga anledningar till att undvika detta.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är på jakt efter en ny utmaning där jag kan få använda all min samlade erfarenhet och kompetens för att hjälpa en stad framåt.
Jag drivs av utveckling och gillar när det är ett högt tempo.
Är social och trivs bra i grupp men jobbar likväl starkt självständigt.
Ser det som en fördel i mitt RP att jag är form- och anpassningsbar inom de flesta scenarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ständigt sökande efter ny-tänk och att förändra/förbättra egen kunskap. Som person är jag öppen och ärlig på ett ödmjukt sätt, vill lära av andra samtidigt som jag kan motivera flera att hänga med på scenarion. Ganska oblyg och rättvis.
Hur hittade du Unive? Sett flertal streamers.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Utforska mitt RP med nya spelare, få använda min kreativa väldigt impulsiva hjärna.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målsättningen..hmm...att få visa en glädje och att framför allt visa det är ok att bjuda på sig själv, i alla scenarion.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? [SWE] Relax Roleplay