Nekad Sarettii | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L1eandro99

Erfaren Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,801
Reaction score
1,455
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC Styling

Vad heter du IRL? Kaan

Vad heter du på discord? Treeze762

Hur gammal är du? 15 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? Exakt 1 år.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla SC Styling då därför att jag vill utveckla jobb rpn samt att jag vill verkligen bli chef och kunna utveckla yrket till då den högsta nivån och jag har märkt att SC stylings RP behöver höjas och är därför jag ansöker till chef just till SC Styling för att utveckla rpn både social RP och social RP och faktiskt rpa så dom gör på SC Styling i riktiga livet. Jag kommer också att vara snäll mot dom som jobbar för mig och kommer respektera dom och inte behandla dom dåligt. Jag kommer också vara hjälpsam mot kunder som kommer även då jag är chef. Jag kommer välkomna kunderna på ett snällt sätt så att dom kommer tillbaka och sprider bra rykten om SC Styling. Därför vill jag ansöka till Chef på SC Styling. Och vill då samt utveckla jobbet så mycket som möjligt som sagt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat i SC Styling som personal ansvarig och som biträdande Chef och det var ganska bra samt har jag jobbat i alla yrken som har bilar i sig så jag är ganska erfaren inom denna yrket jag vet hur man gör allting. Hur man målar byter fälgar osv. Och jag vet hur man liksom är Chef och har varit det innan då som biträdande Chef och skulle vela bli Chef för att utveckla jobbet ordentligt.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag. 10:00-01:40

Tisdag. 9:00-01:10

Onsdag. 9:00-00:30

Torsdag. 11:00-02:30

Fredag. 9:00-03:30

Lördag. 11:00-02:00

Söndag. 10:00-03:00

Kommer också att ta pauser.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Bara Unive.

Har du läst våra Regler? Ja.

Tillbaka