Accepterad Sarettii Allan | Medlem ansökning [Nordquist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sarettii

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198071083814/

Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Vad är ditt discord namn? Bruddah#1859

Vad är ditt födelsedatum? 24 november 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sarettii Isak och han är 15 år gammal.Redan som ung har han varit lite kriminell av sig och begått småbrott tex som att själa cyklar,baxa från äffare osv.Men när han blev äldre så började han göra större och större brott en av dessa är att råna folk,Grov misshandel och Kidnappning.Han har även blivit arresterad för att ha missbrukat hasch och haft det på sig och stulna bilar, moppeder.Han har också blivit dömd för grovt vapenbrott.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo, varför jag ska bli Whitelistad är för att jag är ganska ny till fivem och har kollat på väldigt mycket yt och twitch då jag har en del koll på hur man rp:ar samt kan hantera olika scenarion, som sagt vet jag även hur man hanterar olika scenarion utan lall och tramshet. Jag skulle även jättegärna velat ha ett jobb samt bidra med bra och underhållande jobb-scenarion, jag skulle även få folk att få ett bra intryck av det jobb jag kommer att jobba på samt träffa olika nya vänner genom jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jo, jag vill just bli Whitelistad på den här servern för att jag fått väldigt mycket rekomendationer om att Unives majoritet har väldigt hög rp samt det är en bra server om man vill spela seriös RP utan folk som lallar, visst det sker några gånger men för det mesta seriös RP.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att en vän tipsade mig och sa att det är en av dom bästa

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag kommer bidra med bra RP/utvecklade scenarion och en RP som också är roliga och underhållande, mitt mål är även att hjälpa folk att utveckla scenarion samt höja deras RP nivå och självklart min också, men jag som sagt vill ska bra scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utvecklas, få nya vänner, bli en del av Communityt och ha folk jag kan snacka med som är trevliga och snälla. En härlig server att hänga i och utvecklas både som mig själv som person och också lära mig från andra kompisar i servern. Skapa nya minnen och ha väldigt kul. Även att utveckla rp-nivån samt höja den och även hjälpa andra med det. I slutet av dagen vill jag bara att alla ska vara glad när de rp:ar och så vill jag även hjälpa andra med att förstå hur man rp:ar på rätt sätt samt får en allmän hög rp-nivå!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ingen

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka