Saren kåtblad | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cryptix

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198369022282/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? Cryptix#3521

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Saren Kålblad och är en ganska rolig person och tycker om att träffa och lära känna nya människor. Jag har stort intresse för bilar och även för att jobba som parkeringsvakt det har jag alltid velat jobba som i alla år jag har levt. Jag är 36 år gammal. När jag föddes så var mitt mål med livet att kunna få andra människor att skratta även om dom var ledsna och det tycker jag att jag har uppnått till 110% Så jag är glad över det jag har lyckats med i livet med det tar ju inte slut än det finns ju många fler människor att träffa eller lära känna. Jag funderar på att skaffa en fru och barn så man kan få en ännu bättre framtid och ett nytt jobb så att livet fortsätter så långt som man orkar att leva. Saren har rätt lätt för att bli glad av andra människor han tar inte illa vid om någon säger något dumt han brukar oftast ta det som ett skämt med det bror ju på vilken situation det handlar om om det är en seriös situation så brukar jag fråga varför dom kallar mig så om det finns någon anledning bakom just detta. Det var allt om mig. Go och glad kexchoklad

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för det är en riktigt bra server med många trevliga människor och det känns som att man kan utvecklas som person om man blir medlem för då kan man jobba med lite mer saker och lära känna många fler personer som man inte känner.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av unive är att det är en så pass bra server alla sköter sig och det känns verkligen som en bra rp server tycker jag. Det som får mig att få intresse för denna server är även för att många ut av mina vänner har tipsat mig om denna server och alla säger att den är seriös och en bra rp server att spela på

Hur hittade du Unive? min kompis tipsade mig om några servrar så jag testade alla men jag fastnade just för denna server eftersom den är så pass rolig och det känns verkligen som en bra rp server att spela på man blir liksom glad varje gång man går in på servern. Det tycker jag att ni ska vara nöjda över att ni har skapat en så pass bra rp server. Credd till er.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att alla ska ha ett leende på läpparna varje gång dom träffar mig. En annan mening med mitt rollspel är att det ska vara så realistiskt som möjligt. Så att andra ta åt sig och lär sig bättre rp och det tycker jag att jag verkligen har lyckats med. Min mening med rollspel är även att få en bra framtid träffa någon tjej och leva tillsammans i ett hus eller lägenhet och påbörja livet därifrån.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på unive är att skapa en bra rp känsla för andra som kanske inte är lika bra på rp så att dom kanske lär sig av mig och tar åt sig och så kommer det bli en bättre rp känsla för alla. Mitt mål är även att få alla att tjäna sig trygga i staden och att det inte ska vara några bekymmer med att träffa nya människor i staden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på andra servrar jag kör bara på denna för denna server är nog den seriösaste och mest roliga server jag någonsin spelat på så jag kommer fortsätta att köra på denna server så länge möjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka