Nekad Saren kåtblad | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cryptix

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexpertern

Vad heter du IRL? Ludwig

Vad heter du på discord? Cryptix#3521

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 474 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på autoexpertern eftersom jag tror dom behöver en aktiv chef som kan anställa nya och hjälpa dom med deras bilar ifall det skulle behövas. Jag vill även bli chef på autoexpertern för jag har varit där några gånger och trimmat min bil och det verkar som att det är bra arbetsmiljö och att alla som jobbar där verkar riktigt trevliga så jag vill ta mig in i den arbetsplatsen och njuta av att vara där med trevliga arbetskamrater men även nya kunder som kommer och vill fixa till sina fordon. Jag vill även bli chef på autoexpertern för det verkar inte som att det brukar vara så många där som är aktiva och det är jag bra på att vara så jag tror att det kommer komma mer kunder när dom märker jag är där ofta och hjälper mina kunder med deras fordon. Jag är även en mycket trevlig person och är snäll mot alla mina kunder som kommer till min verkstad hälsar alltid på alla och hälsar även farväl till alla som har fått den hjälp dom har bett om.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? när jag var liten så tyckte jag om bilar och det gör jag fortfarande så jag kan ju en del om de flesta bilarna så jag tror detta jobbet hade passat mig perfekt. Jag kan även vad nästan alla delarna på bilen heter så det underlättar om man ska t.ex trimma en motorcykel så man vet vad saken heter man ska byta och vart den sitter på hojen. Även när jag var yngre så älskade jag att trimma mopeder med en massa nya delar på dom så det är jag riktigt duktig på att göra även med bilar också.

Berskiv din karaktär? Tjenare mitt namn är Saren Kåtblad jag är 39 år gammal. Jag tycker om bilar sedan jag var liten och har alltid haft ett intresse för just bilar. Jag är en väldigt trevlig person som hälsar på alla. Jag är även väldigt intresserad av att lära mig mer om bilar för det är mitt allra största intresse. När jag var liten så visade min pappa min en bil han hade köpt och det var en camaro och jag blev så förtjust i just den bilen så jag ville bara ta reda på mer om just bilar för det verkade vara ett spännande ämne just då och det tycker jag fortfarande. Jag tycker även om att fixa med bilar, Trimma bilar. Jag har trimmat många fordon i mitt liv och det är det som är drömmen framöver att jobba med bilar på heltid.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne nästan hela tiden varje dag med tanke på att det är sommarlov

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag skulle fortsatt att spela på servern ifall jag inte blir chef eftersom denna server är min favorit server just nu på grund av att det är så bra och seriös rp. Ifall det inte går hem så kan man ju inte göra mer en att ansöka igen och göra en ännu bättre ansökan så att säga. Men ja jag skulle spelat kvar på servern ifall jag inte blir chef på autoexpetern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar för tillfället inte på någon annan server eftrsom jag fastnade just för denna server eftersom jag tycker att den är så pass bra och alla på denna server vet verkligen hur man spelar bra rp så varje gång jag spelar på denna server så blir jag alltid glad på grund av att den är så pass bra.

Har du läst våra Regler? Ja allihop riktigt noggrant

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka