Saren kåtblad | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cryptix

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad heter du på discord? Cryptix#3521

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00-04:00 ibland lite senare ibland lite tidigare

Berätta om dig själv Tjenare mitt namn är Ludwig axelsson jag är uppväxt i blekinge och har bått här sedan jag föddes jag går på paddel och tycker att det är en riktigt rolig sport jag umgås ibland med kompisar men nu sitter jag mest inne och gibbar unive jag är en trevlig och rolig person och tycker om att hjälpa andra.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa servern så mycket som jag kan, jag skulle sätta mig i en support kanal och ta så många folk som det går och hjälpa personer, jag skulle också specca lalliga områden som grove street eller scenarion då det är bra att ha en person som speccar och kollar över de scenarion senare på kvällen då spelarna på serven minskar skulle jag gå in på forumet och kolla banöverklagelser sen jag skulle också bli vän med så många som det går i staff teamet jag känner redan många men hoppas på att jag kan lära mig känna mer.

Hur länge har du spelat på Unive? 300 timmar om inte mer 500 timmar totalt

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag känner att jag vill hjälpa så många som det bara går eftersom ibland kan det sitta många i väntar på support och jag tycker om att hjälpa till. Jag har även mycket kunskaper inom servern många kommandon och kan forumet som ett smäck så är det några frågor man får i support så kommer jag kunna svara på det mästa. Jag vill även bli support för att hjälpa till servern på så bra sätt jag bara kan så att den kan utvecklas och bli ännu bättre så att det kommer mer spelare som vill spela rp. Om jag blir support så tror jag att jag kommer göra ett bra jobb med att hjälpa till att förbättra servern men även hjälpa folk i discorden som har tankar och funderingar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vill kunna förbättra upplevelsen för alla inom rp jag skulle kunna lösa upp dåliga scenarion som inte har gått till ordentligt eller bara lallare som jag skulle kunna banna för de är oftast ute efter att förstöra andras rp upplevelse. Jag tror att om jag skulle bli support så skulle jag verkligen hjälpa servern och få den till den bästa servern att rpa på.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit admin och support på några andra servrar med typ 60 70 spelare och hjälpt folk och jag har fått + rep av mång som säger att jag gör ett bra jobb som support så skulle vilja se om det är samma på unive hoppas vi ses.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /vehiclekeys
/freeze
/kick
/revive
/sc
/v
/ooc
/goto
/bring
/spec
/noclip
/clearchatforall
/clearinventory
/sqlban
/sqlunban
/sqlsearch
/sqlbanhistory
/sqlbanoffline
/giveitem
/givemoney
/giveaccountmoney

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja jag har lätt att lära mig nya saker. speciellt när det kommer till saker på datorn

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag kommer fortsätta att spela på unive långt framöver

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Alla staffs gör ett skit bra jobb med att hålla servern i så pass bra skick kredd till er asså <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka