Accepterad sapgetti | Medlem ansökning [Degge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sapgetti

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Spagett41#5359

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Olofsson och han är 35 år gammal samt född i Sverige. Han är en ganska vanlig person som inte sticker ut i mängden och har ett större intresse av bilar. Och då alla personer i staden också har ett stort intresse av bilar så har han inte haft svårt att träffa många nya personer i staden. Han har aldrig haft någon kriminell bakgrund och han försöker låta det förbli så framöver. Han har funderat på att försöka bli en mekaniker eller något annat med en bilinriktning som en start för att dra in lite pengar som han sedan ska investera på börsen för att bli miljonär och försörja sig på utdelningar och leva bra. Anders har också en nakenkatt med världens största bollar, vilket är bevisat i guinness world record. Anders gillar att simma och åka cykel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat mycket på servern förut inom många olika roller med olika karaktärer. Jag vet vad som gäller angående regler och har varit med i många olika scenarion som jag vet hur man ska utföra på ett bra och roligt sätt för alla parter inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man inte alltid ska fokusera på att man ska vara den "vinnande" parten i ett scenario vilket går under powergaming, samt att det då blir mycket roligare och mer rp-fokus när man följer detta.

Hur hittade du Unive? Jag har kört på servern ett tag sen förut

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka