Nekad sapgetti | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sapgetti

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/enormousAndHairyBalls/

Ditt Hex-ID: steam:1100001075dfec7

Vad är din discord tagg? spagett41#5359

Vem var det som bannade dig? Tropical

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Terrodod (inte min stavning)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt mot några personer på en ganska allmän plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta var ett tag sen men det började med att jag och några andra kriminella hade ett bråk med ett annat gäng som hade eskalerat till att dom hade börjat skjuta mot några som jag kände. Iaf situationen som jag antar att jag blev bannad för började med att jag och några polare var påväg till banken när några av personerna i rivaliserande gänget kommer upp mot oss med en av sina bilar. Vid ett stop börjar en av personerna sikta med sitt vapen mot våran bil och skjuta mot oss, varpå han missar oss men prickar bilen. Vi åker iväg och tappar bort dom. En av personerna i min bil behövde ta ut pengar från stora banken så vi gör ett temporärt stop där. Medans jag väntar ser jag en av samma gängbilar åka förbi och dom bromsar först in och kollade på mig utanför några sekunder för att sedan åka iväg. Jag märker då att dom åker runt banken istället och jag är då beredd att dom ska skjuta mot mig, så för att värna om mitt liv i den situationen så tar jag ut mitt vapen och skjuter på deras bil för att skrämma bort dom då dom började närma mig väldigt snabbt. Dom flyr då snabbt från platsen och jag flyr på fots igenom gränden för att gömma mig. Jag gör sedan kontakt med mina kriminella polare i banken med telefon för att säga vad som precis inträffade. Sedan drar jag till en säker plats och stänger av spelet. När jag kommer tillbaka efter några timmar så var jag bannad för den övre angiva anledningen i denna banöverklagan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är osäker. Jag ansåg inte då att det var ett regelbrott eftersom vi hade en lång historia av våldsamma aktioner som deras kriminella grupp hade börjat. Och jag ansåg i den situationen att jag värnade för min egna säkerhet och det var därför jag behövde skjuta varningsskotten. I vilket fall så ber jag om ursäkt men jag anser även inte att jag i något fall begick ett terrordåd i den situationen alls vilket, enligt mig gör denna permanenta bannen felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många felaktiga som jag fått överklagade via mitt andra forumskonto (glömt bort inlogg till det) samt några dumma nybörjarmisstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka undvika att skjuta då det var på en ganska allmän plats på servern och efteråt insåg jag att det var dumt, men samtidigt var min enda flyktväg in i banken och jag kunde inte ha vetat om dom då skulle följt efter in, vilket kunde ha eskalerat ännu värre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt så är själva anledningen till bannen väldigt fel enligt mig, men man ska ju såklart aldrig begå ett terrordåd då det är en väldigt allvarlig och oseriös handling i rpande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka