Accepterad SapEU | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredrik

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198417124727/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik Ridderby

Vad är ditt discord namn? SapEu

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik jansson han är 19 år gammal helsvensk invånare och har sedan tidig ålder varit kriminell och växte upp i dom mer utsatta områdena. Fredrik och hans familj har inte haft så mycket pengar så Fredrik skulle kunna göra allt för att få mycket pengar men postnord är inte det bästa sättet så nu vill han försöka med dom stora gängen som han hört om från sin broder James jansson för att kunna få det han alltid önskat mycket pengar och dyra snygga bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har spelat ett bra tag på servern och jag tycker att jag har en hög roleplay nivå. Jag kommer även bidra att göra servern bättre och välkommna nya spelare. Jag är aktiv ofta och kommer därför att jobba mycket. Jag har även läst igenom era regler noggrant och vet hur man ska behärska olika scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja bli whitelistad för att kunna uppnå mitt mål med min karaktär alltså att gå med i ett gäng samt att jag känner ganska många som är whitelistade och dom säger att det är super roligt. och att man kan göra mer roliga saker med sina kompisar.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden från mina kompisar som hade spelat på den ett tag och sa skit mycket bra om den och då tänkte jag att jag också ville testa och nu kan jag typ inte sluta spela

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli mycket bättre och utveckla min rp och att kunna nå min karaktärs dröm. samt att bara ha roligt med vänner och andra

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar ingen annan för att jag bara har hört bra om denna och det är lättare att bara spela på en samtidigt för att kunna följa reglerna så bra som möjligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka