Accepterad sanxy | Medlem ansökning [!Sp0ky_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sanxy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? sebow69

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Pablo Arzi, född den 1 januari 1998, är en karaktär med en fascinerande bakgrund och mångfacetterade personlighet. Pablo härstammar från en småstad i Sydamerika och har vuxit upp i en brokig miljö där han tidigt lärde sig att navigera genom livets svåra tider. Uppväxten präglades av ekonomisk osäkerhet och social turbulens. Pablos föräldrar kämpade för att få ändarna att mötas, vilket ledde till att han tidigt utvecklade en stark arbetsmoral och en förmåga att tänka snabbt i jobbiga situationer. Trots de utmaningar han stod inför under barndomen, har Pablo alltid behållit en optimistisk attityd och en humoristisk framtoning. Pablos passion för bilkörning och motorfordon har varit en konstant i hans liv. Han spenderade sina tonår på att meka med bilar och delta i illegala gatulopp, vilket gav honom en skicklighet bakom ratten och en förståelse för fordonens tekniska aspekter. Denna passion har också lett honom till en racing-grupp, där han deltar i olika racingevenemang och skapar sig ett namn inom stadens motorcommunity. Trots sin hårda yta är Pablo också känt för sitt varma hjärta. Han försöker ge tillbaka till samhället genom att delta i olika välgörenhetsaktiviteter och stödja de mindre förmögna. Denna kontrast mellan hans hårda yttre och hjärtat av guld gör honom till en omtyckt och respekterad figur bland stadens invånare. Känslomässigt är Pablo en komplex individ. Han bär på djupa känslor av lojalitet gentemot sina vänner och familj, samtidigt som han tampas med svårigheten att lita på andra på grund av sina tidigare erfarenheter. Hans känslomässiga resa och konflikter bidrar till att skapa en dynamisk och intressant karaktär, vars historia utvecklas i takt med stadens händelser. Men nu börjar Pablos ekonomi gå neråt. Så han böjar röra sig mot kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa till folk som är ny eller inte förstår hur det går till. Jag kan även sprida er server t.ex streama på Twitch och även lägga ut lite videos. Jag kan försöka få folk att börja spela på denna FiveM servern genom att säga till mina kompisar irl eller kanske säga till de inne på min live att gå in och spela på denna servern. Jag kommer bidra med bra rp och även försöka göra så alla andra som jag spelar med har lika roligt som jag har om inte roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte behöver vara vinnaren i alla scenario t.ex att när man har slagsmål med händerna så ska man inte dra ut ett vapen bara för att säker göra att du vinner. Alltså att du ska göra så att båda sidorna har lika stor chans att vinna scenariot vilket gör det mycket roligare för båda sidorna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Jag kan skriva några exempel här: FearRP- Att till exempel när du är utsatt för ett vapen rån så ska du alltid värna om ditt egna liv. Liksom du ska inte försöka göra motstånd eller göra något som skulle kunna göra att de som rånar dig skadar eller dödar dig. Metagaming- Att man inte ska snacka om personlig information som inte tillhör din karaktär. Suntförnuft- Att du ska alltid tänka logiskt t.ex du ska inte köra in i en vägg i ful fart och sedan försätta köra som ingenting. Powergaming- POWERGAMING innebär dels att man använder sig av omänskliga krafter som att till exempel att framföra ett fordon även fast att man precis krockat. Att endast spela för makt och pengar räknas också som POWERGAMING.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat ett tag nu och på många olika servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget som kommer på tanke.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka