Accepterad SantaFrasse | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SantaFrasse

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/franzzon13/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Fransson

Vad är ditt discord namn? Franzzon13#4096

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från en vanlig familj uppvuxen utanför stan, han är 21 år och har ett stort intresse för fordon sedan barnsben då hans far ofta hade gamla bilar hemma på gården, det var därifrån hans intresse växte fram för bilar, min karaktär är en godhjärtad person som alltid tänker på andra. Min karaktärs drömyrke är polis då han vill stoppa orättvisa och bidra till ett mer jämlikt och säkert samhälle, min karaktärs familj hade inte väldigt mycket pengar och levde ganska avrage, han gick till skolan 5 dagar i veckan och de var hans enda chans att träffa polare då han bodde så långt bort, han levde då ganska ensamt utan kompisar att leka med utanför studier, men han hade en syrra han busade med och lekte med tills hon oturligt och sorligt nog gick bort i leukemi då han endast var 10 år gammal, det var då drömmen om polis och att hjälpa folk kom till, han ville göra någon skillnad i samhället och samtidigt bekämpa brott.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive då man endast kan ansöka om polis med medlemskap, det är då mitt mål med medlemskapet, att bli polis och bidra med att Unive blir ett ännu bättre och mer socialt samhälle vart ingen hamnar utanför och vart ingen beter sig illa mot andra, jag vill även med mitt medlemskap kunna dra in mer pengar än på Postnord mitt nuvarande arbete ( jag vill ansöka till polis som tidigare sagt, därav mer betalt. Det är dock bara en bonus som tillkommer med yrket), då jag med mer pengar kan köpa mig snyggare och snabbare bilar som vart min karaktärs dröm sedan han vart en liten grabb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Min polare började att spela och pushade mig att gå med, jag gick med och fastnade direkt av allt som är så verkligt, och likt Sverige.

Hur hittade du Unive? Genom en polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att kunna leva mig in i en ny karaktär och släppa det verkliga livet och bara koppla av, men även att kunna förbättra mitt rollspel. Även att utveckla mina sociala skills och lära mig mer om verkliga livet genom rollspel, mitt mål är även att kunna leva ett annat liv, alltså inte vara begränsad med mitt riktiga, jag får pröva på hur det är med ett riktigt yrke och hur det är att vara vuxen, det kan jag verkligen lära av, det är även att mål att lära mig nya saker, men även att hitta nya vänner man kan spela med, kanske en ny kompis krets med samma intressen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive som jag vill uppnå är att kunna leva ett andra liv, vart jag hoppar in på servern och lämnar allt annat för stunden, jag vill även kunna utbilda mig som polis och göra Unive till ett mer miljö vänligt och overall trevligare ställe, då jag själv ibland bemöts på ett illa eller kaxigt sätt vilket gjort mig lite mindre sugen på att spela, och jag vill inte att någon annan ska utsättas för de då man vill att communityt ska växa sig större vilket i sin tur gör roleplay mer roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är icke aktiv på någon annan server, tidigare gick jag in på en men den sög så lämnade, har fastnat för Unive pga att allt verkar så verkligt.

Tillbaka