Nekad Sansiro762 | Ban Överklagan [Emilkniven]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sansiro762

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199645470354/

Ditt Hex-ID: steam:110000164722e92

Vad är din discord tagg? Sansiro762

Vem var det som bannade dig? EmilknivenV92.4

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-07 215003.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad eftersom jag sköt från en bil vilket jag inte visste att man inte fick

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i en bil och sen körde en kille rakt in i oss så jag hoppade ut ur bilen riktade mot han och sa ut ur din bil och upp med dina händer då svarar han inte mig och kör över mig istället då hoppar jag in i bilen igen och börjar skjuta mot han eftersom han inte gjorde som jag sa när jag riktar vapen mot han jag visste inte att man inte fick göra det eftersom det händer hela tiden i verkligenheten så visste inte att man kunde få bann för det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nu vet jag att det inte var en felaktig bann eftersom jag har läst på reglerna mer än vad jag gjorde först och såg att man inte fick skjuta från bilen. Men jag tycker att jag har väntat tillräckligt nu och lärt mig av mina misstag och kommer inte upprepa det igen jag fick 3 dagar bann för det och nu har det gått 2 dagar så tycker att man borde unbanna mig nu eftersom jag har lärt mig av det jag gjort nu efter tiden jag varit bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tex fått bann innnan för att loota döda kroppar och det var i början och då visste jag inte att man inte fick göra det och sen dess har jag aldrig gjort det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läsa på reglerna mer än vad jag redan hade gjort eftersom då hade dehär aldrig hänt. Eller bara skita i att han gjorde fel och åka därifrån eller klippa det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig skjuta igen från bilen samt läsa på reglerna mer vilket jag gjort nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka