Accepterad Sansiro762 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sansiro762

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199645470354/

Ditt Hex-ID: vet inte hur man hittar

Vad är din discord tagg? Sansiro762

Vem var det som bannade dig? Crackie

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-21 224803.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig eftersom jag var på sjukhuset och gjorde en emote som juckar emoten heter bear till en början visste jag inte att den skulle jucka då emoten heter Bear när man söker upp den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i sjukhuset och väntade på en vän som skulle ta vård vi väntade länge då det inte var många sjukvårdare i sjukhuset just då så jag blev uttråkad och rastlös Så min vän som satt med mig i mitt rum när jag spelade sa till mig att söka på emoten Bear och då visste jag inte vad den skulle göra sen började den jucka och vi tyckte de var roligt eftersom vi hade så tråkigt blev de till en kul grej sen så hoppade jag upp på sängen och gjorde emoten igen och det blev jag bannad för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann men jag tycker att jag har fått för lång bann och att jag nu väntat många dagar och lärt mig av mina misstag. I den stunden insåg jag inte hur fel det var det jag gjorde men nu i efterhand när jag tänker tillbaka på det inser jag hur fel det faktiskt var och det kommer inte hända igen. Sen tror/vet jag att det blev till en så stor grej bara för att det var en kvinnlig karaktär som låg där. Hade det varit en kille så tror inte jag att jag ens hade fått nån bann inte ens en kick då hade alla bara tyckt att det var kul vilket jag tycker är lite dubbelmoral. Men jag har insett hur fel det var och kommer inte upprepa det igen oavsett om det är mot en tjej eller kille.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har Fått några banns tidigare och nått som dom alla har gemensamt är att jag aldrig gjort det jag blev bannad av igen vilket inte heller kommer hända denna gång. Har tex fått bann för att skjuta från bilen vilket jag inte visste att man fick göra då jag var ny till unive och inte hade läst på reglerna lika bra som jag gjort nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skiti i vad min vän sa och bara väntat på min vän som skulle ta vård men framförallt hade jag kunnat göra emoten en gång bara och inte göra emoten en andra gång men eftersom vi var så utråkade och tyckte det var kul i stunden innan jag insåg allvaret i det så blev det en kul grej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som jag skrev innan har jag lärt mig av alla mina banns och aldrig upprepat det jag fick bann för igen. Det gäller även denna bann nu har jag insett allvaret i det och kommer inte upprepa det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Lägg av med sånt här lall framöver, sker det igen kommer vi inte kunna släppa tillbaks dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka