Accepterad Sansiro762 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sansiro762

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199645470354/

Ditt Hex-ID: steam:110000164722e92

Vad är din discord tagg? Sansiro762

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-09 215501.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig eftersom jag skrek mot polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis gjort ett juvelrån och min vän skulle köra från platsen men han krocka så alla poliser kom och då lyssnade jag på vad dom sa och hoppade ut ur min bil och hoppade in i deras polis bil sen när jag satt i deras polis bil skrek jag åt polisen vilket inte e konstigt eftersom jag väntar ett långt fängelse straff och tappar mina grejer vilket e en del av rpn att man ska va arg när man torskar precis som irl

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en felaktig bann eftertsom jag precis gjort ett juvelrån och rpar som en krimenll deklart jag kommer va arg/skriiker mot polisen när jag åker fast precis som irl jag tycker att bannen jag fick inte har nått med sunt för nuft att göra eftersom det jag gjorde händer irl och jag gjorde inget fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare tex som att loota döda kroppar vilket jag aldrig gjort igen jag var ny i staden då och visste inte att man inte fick göra det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag personligen tycker att jag rpade rätt men jag antar att staffen som bannade mig tycker att man ska va glad efter att man precis torskade ett juvelrån och ska sitta tyst i polisbilen när ingen polis har sagt till dej att va tyst

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte prata/skrika mot polisen för då får man bann så kommer inte göra det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka