Nekad SanSiro1994 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SanSiro1994

Medlem
Servervakt
Meddelanden
33
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Ako Milan

Vad är ditt discord namn? mowgli4378

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 1994

Berätta om din karaktär. Sansiro är en 30-årig man som precis flyttat till en ny stad för att starta ett nytt kapitel – men på sitt eget sätt. Han har en bråkig bakgrund fylld av småkriminalitet, och han vet hur man håller sig under radarn. Han har ett öga för risk och en skicklighet i att navigera på gränsen mellan det lagliga och det olagliga. Sansiro planerar att bli kriminell igen (fixa krim)
Han vill börja ett nytt kapitel nu i livet, skapa relationer med vänner.
Sansiro älskar att spendera tid med sina vänner, oavsett om det handlar om att hänga hemma, göra något spontant, eller fixa med bilar i garaget tillsammans. Han gillar också att meka med motorer och ta isär bilar bara för att sätta ihop dem igen, vilket ger honom en känsla av lugn och fokus.
Att vara en del av en nära vänskapskrets formade honom som person, och han blev någon som alltid värdesätter att vara omgiven av människor han kan lita på. Hans uppväxt gjorde honom lojal och stöttande, och han är alltid redo att hjälpa sina vänner, oavsett hur svåra situationer kan bli.
Sansiro är nu redo med resväskan och väntar på medborgarskap, så han kan känna att han tillhör någonstans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roleplay på flera sätt, särskilt genom att skapa dynamik och interaktioner som håller berättelsen levande och spännande. Jag är ganska ny på RP, men älskar att leva mig in i roleplay och skapa roliga spännande scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att skapa en berättelse där motståndaren får möjlighet att glänsa eller uppnå sina mål, snarare än att endast fokusera på sin egen karaktärs framgång.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, har läst och förstått regelarna, VDM betyder t.ex. Vechicle deathmatch (att man kör in i en person utan anledgning eller utan scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Lite grann, har kollat mycket på Five M på streamers, och älskar roleplay. Jag utvecklas varje dag och strävar efter bra roleplay och scenarion

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag håller tummarna nu då jag skrivit en lite mer utrförlig beskrivning om min karaktär och vad jag kan bidra till roleplay servern! Jag skulle dock gärna vilja köpa krim till min karaktär också!

Nekad.
Anledning:
Din ansökan är skriven med hjälp av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka