Accepterad SanSiro1994 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SanSiro1994

Medlem
Servervakt
Meddelanden
33
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199772586881/

Ditt Hex-ID: steam:11000016c05d381

Vad är din discord tagg? STiLO94

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-29 184806.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? William07 valde att banna mej eftersom jag begick grova regelbrott, samt under senaste dagarna tappade jag min rp nivå där jag som erfaren spelare borde ha lite mer koll och inte låta känslorna ta över.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Av det jag kommer ihåg så satt jag med 2 från lotus och från ingen stans dyker opsen och väljer att bara skjuta mot däcken utan att rpa och där med krockade vi och jag rpade på skadorna och sedan skött från bilen vilket man inte får göra och det ångra jag mej grovt eftersom jag förlorade mitt gäng samt min krimroll, jag borde låtit dom kidnappa mej samt spela för motpartner.sedan har jag gjort /m och jag har aldrig gjort det innan och för jag vet att det är grovt att göra det, kommer aldrig ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tycker inte att bannen var felaktig, jag bröstar konsekvensen och tar det på mej och jag tycker att det var rättvis bann, men lite grovt bara att jag blev bannad så länge som grön spelare, men jag förstår ändå och hoppas att jag får ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare bannen var när jag skött i torget. jag har lärt mej att inte skjuta på torget, jag har även bevisat det 2 gånger sedan dess låtit scenario spelas ut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra var att låt dom kidnappa mej som jag tidigare har gjort på torget, vilket tjag kommer tänka mer på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mej att tänka 2 gånger innan jag tar mitt beslut och spela för motpartner

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår och har full respekt till det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka