Accepterad SanSiro1994 | Ban Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SanSiro1994

Medlem
Servervakt
Meddelanden
33
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199772586881/

Ditt Hex-ID: steam:11000016c05d381

Vad är din discord tagg? mowgli4378

Vem var det som bannade dig? valentino1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-17 220010.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror han valde att banna mig för att jag var dum nog o pratade ooc ingame ist för att andvände lokal ooc chatt och jag viste hur jag skulle formuler mig i den situationen utan att använda lokal ooc chatt efter som att jag inte gillar att använda den under sionarion för det blir bara tråkigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag samt andra folk som jag dagligen spelar med på servern hade en stor diskussion i mitt gänghus då vi pratade om ett känslsamt ämne för mig. Jag tänkte då inte på vad jag sa då mina känslor tog över och jag inte visste vad som kom ur min mun. Jag spottade ut en massa skit som jag tills denna stund inte kommer ihåg då mina riktiga känslor tog över mitt rpande. Det var absolut inte det smartaste av mig att uttrycka mina känslor på det sätter inom rpen. Då jag är ny på servern och detta är nått jag it är van med och detta kommer absolut inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och jag har lärt mig av mitt misstag. Det kommer inte ske samma misstag igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att jag fel rpa och körde iväg med bilen och har ej hänt igen efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat skriva i ooc chatten istället för att säga det rakt ut ingame. Det var mitt fel och det kommer inte ske igen. Jag hade även kunnat skriva det i ooc sedan fortsatt meningen ingame istället för att snacka ooc ig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår och har full respekt till det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka