Nekad SanSiro1994 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SanSiro1994

Medlem
Servervakt
Meddelanden
33
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199772586881/

Ditt Hex-ID: steam:11000016c05d381

Vad är din discord tagg? STiLO94

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-22 001634.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror hedgehog valde att banna mig för att jag valde att en en väldigt otrevlig attityd mot dom som kidnappade mig under ett ooc ingame kidnappnings scenario, tycker nu i efterhand att jag va lite för o trevlig och jag förstår mitt misstag och fattar att detta är helt på mig. detta kommer inte att upprepas då jag har lärt samt hunnit tänka över hur jag har spelat på senaste tiden och har kommit fram till att jag måste strikt förbättra mig inom rpn då det inte är kul för nåns part. samt hade en tröjja där det står stilo 94 vilket är mitt dc namn. har även lärt mig att inte säga (12a) ig då det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hännde va att vi åkte efter en bil (100 ligan) och dom krockade sedan hoppar dom ut och vi hoppar ut lite längre fram, det slutar i en skottlossing och jag får ett skott i benet och dom kommer fram och riktar på mig så jag tar upp händerna och dom kidnappar mig. men under kidnappningen så börjar jag hetsa mot dom vilket jag nu har lärt mig av och kommer inte upprepas. sedan hade jag en tröjja där det står stilo 94 på och jag ska lösa in en nu tröjja när som helst på peden sedan ska jag donera in för en pedreplace så det löst

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va ingen felaktig ban då jag har gjort fel vilket jag förstår

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer faktist inte ihåg då det va i december och kan inte se mina bans nu då jag är bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat vara mer rädd om mitt liv och spela för motpartens vinst

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket och försår att det är fel det som jag har gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår och har full respekt till det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka