SanSiro1994 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    7
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SanSiro1994

Medlem
Servervakt
Meddelanden
33
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? akram

Ditt discordnamn: stilo94

Ange ditt födelsedatum 24 December 1994

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag brinner för unive och älskar den här serven, men nu på sista tiden har jag stött på väldigt många regel brytare samt problemspelare vilket jag tycker är väldigt tråkigt. och det är varför jag vill bli staff för jag vill hjälpa till och få bort alla dom här fuskarna, problem spelarna samt lallarn från servern så alla ska få en roligt rp ist för att bara bli dödad utan anledning hela tiden. sedan kommer jag bidra med mycket aktivitet samt kolka besluta då jag är väldigt mogen och rättvis och kommer göra mitt alra bästa inom staff teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? som jag har upplevt det så är det för mycket skottglada personer på servern som inte vill göra roliga eller sociala scenario utan bara vill skjuta hela tiden. Jag som staff kommer försöka prata/ta åtgärder på dessa personer som inte kan bete sig och försöka få bort dom från servern för att försöka skapa en bättre social rp än bara skott hela tiden

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag som person har en väldigt bra förmåga att samarbeta och komma fram till ett rättvist beslut. vilken kommer gynna mig och andra staffs så vi kan komma fram till olika lösningar på problemen

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man tar på sig ett väldigt stort ansvar som staff vilket innebär att man måste alltid vara 100% rättvis samt inte ta nåns parti samt alltid vara respekt full och ärlig med besluten. man ska även alltid ge personen man ska ta åtgärder på få en chans att berätta sin sida av händelsen

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? tiden har jag gått om till rp och staff arbete jag brinner väldigt mycket för unive men ibland tröttnar jag på att rpa och då vill jag hjälpa till på servern och lägga den tiden på staff arbete, samt kommer jag göra mycket staff arbete under högtryck på servern när det behövs staffs inne på spec osv mig kan ni alltid räkna med både dag och natt

Hur länge har du spelat på Unive? 20 sep 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

++REP RIktigt bra grabb i både RPandet Och Utanför! Han är även mogen och väldigt Respektfull!

Senast ändrad:
++ rep passar bra till det samt mycket erfarenhet inom rpn. Bra ålder för att ta mogna beslut

+rep Broder, rätt grabb för jobbet, har åldern, mogen, aktiv när andra inte är

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka