Nekad SanSiro | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SanSiro

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2005

Vad heter du på discord? SanSiro#5086

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? cirka 400 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Varja dag om jag inte är ute med vänner eller i skolan.

Vad heter du? SanSiro a.z

Hur gammal är du? 25 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? SanSiro vill bli polis för att han vill att det ska vara ordning och reda i staden. Han tycker att det är ett viktigt jobb då det handlar om att hjälpa människor i nöd och att se till att lagen följs.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att se till att människorna i staden är trygga genom att gripa brottslingar när dom begår brott så att det blir tydligt att brott inte lönar sig. Ta hand om människor som behöver hjälp, fysiskt och psykiskt. Tycker även att det är viktigt att man föregår med gott exempel genom att följa reglerna och behandla alla lika oavsett situation.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag har inte så mycket koll om polisyrket det är ett väldigt nytt äventyr, Jag brinner verkligen för utmaningar och föredrar att testa på nya saker. Men jag vet att man måste alltid veta vem man själv är och inte bry sig så mycket om vad dom andra säger. Jag vet samt att man ska kunna hjälpa utsatta personer och alltid ha kollegornas rygg. Enligt mig ska man alltid bemöta någon med ett glatt humör. man ska också kunna följa lagarna och kunna dom framför allt. men också försöka göra samhället så tryggt som möjligt för alla.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har inte några direkta poliserfarenheter men jag har kollat på mycket filmer och dokumentärer om poliser som gjort att jag har lärt mig mycket om hur dom jobbar och vad man får göra och inte göra. Och så var min pappa polis.

Hur är du som person? Glad och ganska rolig person i helhet, gillar att ha lite roligt med alla ute på staden, men när de väl kommer in i t.ex fortkörning och de blir polis jakt, så är de seriöst

Är det något vi bör veta om dig? Nja inte något som jag kommer på nu direkt, men om det är något så säger jag de direkt

Tillbaka