Nekad Sanpa | Medlem ansökning [Roziii]

• Trådskapare Trådskapare Sanpa
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

Sanpa

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim

Vad är ditt discord namn? Frittfram#3324

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abbe Johansson, han är född i en liten by i Sverige som heter Åre. Där så växte han upp med en bra familj och bra vänner och hade en väldigt ljus framtid framför sig. Men senare i livet så började allt rasa... Hans mamma gick bort vilket gjorde att han blev ensam med sin pappa, detta gjorde att Abbes känslor blev kallare och kallare och han kände sig tom. Han kände inga känslor för någon längre. Hans pappa hade inte råd att betala hyran själv så de dom behövde göra var att flytta till en annan stad som heter Unive. Här försöker han anpassa sig efter folket och börja om sitt liv på nytt. Han försöker skaffa jobb men de går ej utan medborgare i staden. Därför försöker han skaffa medborgare. Han vill ta den kriminella vägen men de är fortfarande ett kapitel som måste lösas i Abbes bok.

Vad kan du bidra med till serverns RP? De jag kan bidra med är rolig och seriös RP. Jag är ingen människa som bara RPar för att lalla runder som många andra gör, utan jag vill faktiskt bidra med roliga och seriösa RP scenarion och ha kul samtidigt som alla andra har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att man också ska låta motparten vinna scenarion för att de också ska vara kul för dom att RPa, man ska ej bara bry sig om sin egna RP utan man ska tänka på allas RP när man RPar så att alla kan ha kul tillsammans.

Hur hittade du Unive? Jag hittade för de första Unive genom mina vänner, och sedan har man ju sett den högst uppe på svenska listan.

Nekad.
Anledning: Inte med i Unive discord längre.

Du kan ansöka igen om 12timmar. Lycka till nästa gång!
Glöm inte att gå med i discorden. https://discord.gg/unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka