Sanko | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sanko

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sandi

Vad heter du på discord? Chiquita#5669

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa till med servern samt skapa för bättringar kring Medlemskap ansökningar och kunna hjälpa till med de osv. Samt tycker de kan bli väldigt roligt att hjälpa till med Medlem ansökningar och kan bli mycket roligt samt jag har velat bli det ett tag nu. Och då tänker jag att jag tar chansen jag har nu och ansöker för att förbättra servern så de ej kommer in lallare eller folk som kan regler men ej följer dom. Jag kommer och vara mycket aktiv jag har mycket fri tid inom min tid. Och då vill jag gärna bli ngt specielt här på servern och kunna ta ansökan med folk om Medlemskap. Och jag vill verkligen att folk ska bli Medlema på servern för att göra servern så bra som möjligt. Och jag tycker jag kommer passa in mycket i Medlemskap Ansvarig och tycker det är jätte roligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en väldigt aktiv och RP kunnig person som har spelat FiveM's RP servrar sedan sent 2017 då jag fick en dator och inte hittade något att spela. Jag är också en väldigt enthustiastik person som gillar att ta grejer seriöst och inte ta det som ett skämt, jag är en väldigt allmänbildad person vilket typ ingår i samma categori som enthustiasm och allt annat.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta människor med ett leende på läpparna och vara snäll oavsett om de är kaxiga eller elaka. Det är bara att bita ihop när man möter en sådan här person. Det är inte okej att säga nedvärderande ord eller säga svordomar åt en person.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill vara säker på att alla jag accepterar har förstått reglerna och inte går in och bryter mot reglerna det första dem gör när dom blir medlem. Det här är för att höja serverns RP nivå så att alla som är medlemmar och andra veteraner ska kunna ha kul på servern utan att behöva orka / stå emot nya medlemmar som bryter emot regler. Samtidigt vill jag försöka få snabbare svarstider på medlemskaps ansökan så att folk inte bara ger upp pga långa tider eller andra faktorer som jag är säker att jag kan påverka!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mitt ansvar som medlemskap ansvarig är att göra så att person ska känna sig värd den rollen och kunna sätta mål från starten så att hen inte får dåligt rykte från de andra i servern. Om man tillexempel ska neka en person så har man ett stort ansvar att förklara varför hen blev nekad, det gör så att person som blir nekad inte kommer kunna fråga varför hen inte blev godkänd och det kommer minska allt tjafs. Man ska inte vara rädd för att neka en person eftersom då kan person förbättra sin text och komma på mer grejer som hen vill göra i servern som är positiv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle vara ansvarig över vilka som får medlemsskap på Unive genom att läsa deras medlemskap ansökningar och ta muntliga intervjuer med dom. Medlemskap ansvarig är ett viktigt ansvarsområde eftersom att det är dom som bestämmer vilka som ska ha rollen och representera servern med en bra rp nivå.

Hur ser din aktivitetet ut? mån-fredag 16-00/ fredag-söndag 13-04

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på Unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej de är lungt

Tillbaka