Accepterad Sanityzz | Medlem ansökning (M1zzY)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanityzz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Sanity#8888

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2007

Berätta om din karaktär. Tjena! Min karaktär heter Hassan Rashid han växte upp med sina 2 syskon vid namn Yasin Rashid som är det äldsta syskonet i familjen, sedan kommer vid namn Fatima Rashid som är det yngsta syskonet. Hassan Rashid hade en svår upp växt då hans pappa gick bort ganska tidigt i hans liv han hade en väldigt bra relation till sin pappa när han gick bort då började han med små hyss de va allt ifrån att kasta stolar i skolan till att baxxa godis och läsk ifrån affären. När han blev 15år så började han göra grövre brått då han gick med en kniv och rånade folk i mörka gränder. Tillslut så fick polisen tag i han och han blev dömd till 100h samhällstjänst eftersom han var så ung. När han avklarat straffet så hamnade han i ett kriminellt gäng och började med droger, därifrån blev det kriminella livet ett yrke som han kunde leva på och än gör idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra genom att göra unive till en bättre plats, jag vill skapa roliga scenarion med dem andra spelarna på servern. Jag vill även utveckla genom att se till så att dem i min närhet kan reglerna och också har samma mål som mig att skapa rolig rp istället för att dem ska vara problemspelare, det är viktigt att alla hjälper till och ser till att det inte ska finnas problemspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte alltid måste vinna scenariot utan du kan vinna på att du skapade en kul händelse för dina medspelare och motparten. Det många inte förstår inom rollspel är att det inte handlar om att du ska spela som karaktären utan du ska spela din roll i scenariot och det är därför man inte måste vinna alla scenarion. Dem som tycker att man ska vinna alla scenarion vill bara vinna för att deras karaktär ska bli mäktigare och dem spelar bara för makt och pengar. Jag personligen tycker det är roligare om man ser det som att man spelar i scenariot istället för att man spelar karaktären i scenariot om du fattar vad jag menar. Du måste alltså inte vinna för att det ska vara kul.

Hur hittade du Unive? Genom en vän.

btw det är inte plagiat för om du kollar så är den andra medlemskap ansökan skriven av mig på ett annat konto vilket du kan bekräfta genom att det är samma discord konto på båda

Vidare till muntlig intervju7, lycka till du har 2 dagar på dig att ta din intervju annars kommer den automatikskt att bli nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka