Nekad SANIKswe | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SANIKswe

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sander

Vad är ditt discord namn? !S08

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Zacky Svensson och är 23 år om några dagar han fyller år sista juni. Hans intressen är bilar han gillar audi rs6, bmw m3 touring, golf gti mest men han gillar ju såklart många andra bilar. han fick intresset av sin farfar som ägde jätte många snygga bilar och snabba såklart. hans farfar brukade ta William ut på bil turer och det var så han fick intresset av bilar. hans andra intressen är kläder och dom intressena har han fått från som alla andra i världen har fått. han hade ganska svår uppväxt han hade det svårt i skolan och hemma med sina föräldrar han vägrade lyssna på dom och han var ung kriminell han gjorde graffiti han hände med gängkriminella personer och sånt och det var därför han fick det svårt som barn. han har väldigt lätt för känslor alltså t.ex om någon slår han så vill han alltid att dom ska ha ondare han ska aldrig få ha ondast i ett slagsmål eller nått annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med positiv och social rp. jag kommer inte gå för vinna scenarion då blir det powergaming och dålig rp. Jag kommer alltid bidra med så hög nivå rp som möjligt och jag kommer sträva efter alla regler på servern. Jag kommer också rapportera in alla regelbrott så att vi kan banna dom som gör fel så vi kan få en så rolig rp som möjligt. Jag kommer alltid berätta mitt perspektiv om jag gjort något fel för att utveckla min rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte ska spela för att vinna det är att man ska spela så båda har roligt och man själv inte ska vinna hela tiden

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Vdm ,rdm , copbait,fear rp , metagaming, nlr, powergaming 1 och powergaming 2 mm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag ca 700 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror de va bra så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka