Accepterad SANIK | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SANIK

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198303403317/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm

Vad är ditt discord namn? V Dog#8888

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt Hamrin och är barnbarn till den gamle fotbollsspelaren Kurt Hamrin. hela sitt liv har Kurt känt att han har behövt leva upp till sin farfars nivå. detta har varit både bra och dåligt, bra för det har hjälpt honom kriga och nå nya höjder men samtidigt dåligt då det ibland tryckt ner hans självförtroende NÄR HAN INTE ALLTID LYCKATS. Kurt är en snäll människa och vill allas bästa, han älskar fotboll och tränar för att kunna spela på elit nivå, men det är egentligen bara en dröm. Kurt Hamrin vill bli precis som farfar sin om inte bättre till och med så han tränar varje dag för det. Kurt gillar även bilar och tycker att rättvisa är viktigt. Han ser därför på jobb som polis eller att jobba med bilar som alternativa karriärer ifall fotbollen inte skulle funka något vidare. Kurt kallas även för kurre Hamrin.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att om man är medlem så öppnas en dörr med nya möjligheter. Jag känner mig begränsad av att vara ej medlem och tror att spelet blir mycket roligare ifall jag är medlem. Jag kommer även spela mer på servern om jag blir medlem. Jag vill kunna söka till nya jobb och nya höjder i unive, något jag ändats kan göra om jag är medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker att unive är den bästa svenska rp servern och jag tycker det är kul att spela varje gång jag loggar in på unive.

Hur hittade du Unive? blev tipsad av några kompisar, och har kollat på yt/twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill skapa sån bra rp som möjligt för mig och för alla andra, jag tror på att spelet blir roligast så. jag tycker det är väldigt kul att få rollspela, det är som att man går in i en annan värld, kan inte riktigt förklara det, kul är det iallafall.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så roligt som möjligt och att hålla god rp. Bygga en rolig och bra karaktär som jag kan rp till fullo med. Skaffa ett jobb vänner och annat i mitt rollspel. Jag känner att unive är den bästa servern för mig att rpa på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, endast unive

Tillbaka