Nekad SANIK | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SANIK

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303403317/

Ditt Hex-ID: steam:11000011473dd35

Vad är din discord tagg? V Dog#8888

Vem var det som bannade dig? BizQ

Hur lång tid var din ban? 1 vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare ~BizQ.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff inte såg hela scenariot och det var därför de valde att banna mig. Jag tror de bara såg delen där jag låg och brann och skrek, vilket är en ganska konstig syn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två kompisar rpade fulla utanför the palace. vi vinglade fram på gatan och kunde knappt gå på grund av hur fulla vi var. jag var så full att jag snubblade flera gånger. en av gångerna råkade jag snubbla framför en brinnande tunna. mina kläder antändes och jag skrek i smärta, min kompis som fortfarande inte var så full ringde efter hjälp och sen blev jag bara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, för att vi rpade så pass fulla att vi knappt kunde stå och snubblade flera gånger. Sen råkade vi som sagt ramla framför en eldtunna, vi fortsatte rpa även när vi brann genom att skrika i smärta och efter hjälp. Jag förstår att det är ett väldigt ovanligt scenario, men jag tycker att vi fortfarande höll god rp även om vi slängdes in ett ovanligt scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En var när jag var ny och inte kunde rpa så bra och en annan var när jag hamnade i fight med en kille och råkade döda honom. Den tredje var en felaktig (Misstagen person). Nu vet jag hur man rpar bättre och har lärt mig från mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi kunde ha undvikt att snubbla i närheten av eldtunnan. Jag tänkte inte på att vi kunde börja brinna, något jag borde ha tänkt på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att det är ok att rpa full men att försöka hålla sig undan från att skapa stora eller ovanliga scener

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka