Nekad Sanghao | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanghao

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198328375245/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Sanghao#3843

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Sang Dang och född 1995, jag är en genuin person som är schysst mot alla runt omkring, någonting som är viktigt för mig är rättvisa. Eftersom jag är uppvuxen under fattiga förhållande har jag lärt mig hantera pengar vilket har gjort det lättare för mig att klara sig i Unive. Jag har ett stort intresse för hastighet i bilar, för när jag väl trycker på gasen så behöver jag inte tänka på något och alla mina hjärnspöken försvinner. Bara kunna komma in i min egna bubbla.
Jag hoppas på att kunna göra Unive till en bättre plats.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer kunna bidra till bättre och nya scenarion. Kommer även kunna köra en mer allvarlig rp och även komma närmre folk och bygga upp mitt kontaktnät. Jag kommer bidra med en roligare tid på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den här servern är den största och seriösaste rp server som jag lirat på, trotts att jag haft admin roll på MoonlightRP förut. Tycker de skulle vara kul att komma in i server och in i en ny värld. Blr mer seriöst med whitelist.

Hur hittade du Unive? Vänner rekommenderade server till mig, gav den en ärlig chans och här sitter jag och vill ha whitelist. :D

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas och bidra med bättre scenario för folket på servern. Samt utveckla mitt egna Rp och lära mig mer än vad jag redan kan, vilket jag skulle göra kunna göra om jag var Whitelistad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar endast på denna servern numera.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka