Accepterad Sanel | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sanel

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198346616911/

Ditt Hex-ID: 11000011707404f (Hex)

Vad är din discord tagg? Sanelmannen#1135

Vem var det som bannade dig? Dysphoira

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm på spawn

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog folk utan anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt och slog lite folk för att jag inte hade läst alla reglerna på er server, men nu är jag påläst och lärd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och ber om ursäkt för det

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. läst alla regler som man skulle göra innan man gick in på servern men jag gjorde fel där och läste inte alla reglerna innan jag kom in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har läst alla regler nu och vet exakt vad rdm betyder, Som menas att man inte ska döda någon/något utan en bra anledning eller ett giltigt scenario. Om ni unbannar mig så ska jag bara fokusera på lära känna folk och göra det jag gillar köpa fina bilar och köra runt i fina bilar som ni har på er server.

Har du läst våra regler? Ja

Jag vill gärna också att du kollar igenom alla de andra reglerna vi har så att du inte stöter på andra avstängningar i framtiden. Att vara ny på en server kan vara svårt men att vara förberedd innan man ens hoppas in är väldigt viktigt när man ska spela på en seriös rp server.

Tillbaka