Länk till din steam profil: sandstrom
Ditt Hex-ID: 1099302904
Vad är din discord tagg? ALEX brä#7649
Vem var det som bannade dig? Ovve
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med en grabb som senare kallade mig hund och vi började tjafsa tills vi bestämde oss för att slåss, efter det åkte jag på bann.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att jag borde bli bannad av att vara med om ett slagsmål, så jag skulle säga felaktig.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte blivit bannad innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget, jag tycker inte att jag borde bli bannad så snabbt och så länge för att jag var med om ett slagsmål.
Har du lärt dig någonting efter din ban? inte direkt, men kanske att jag inte borde slå någon.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1099302904
Vad är din discord tagg? ALEX brä#7649
Vem var det som bannade dig? Ovve
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med en grabb som senare kallade mig hund och vi började tjafsa tills vi bestämde oss för att slåss, efter det åkte jag på bann.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att jag borde bli bannad av att vara med om ett slagsmål, så jag skulle säga felaktig.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte blivit bannad innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget, jag tycker inte att jag borde bli bannad så snabbt och så länge för att jag var med om ett slagsmål.
Har du lärt dig någonting efter din ban? inte direkt, men kanske att jag inte borde slå någon.
Har du läst våra regler? Ja