Accepterad sandro | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sandro

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sandro

Vad är ditt discord namn? 1Sandro

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex tiger. Han är 20 år gammal och bor i stockholm.Alex har haft det väldigt svårt i skolan när han var ung. När han var ung så dog hans farsa av en bil olycka och det ledde till att Alex mamma började med droger/alkohol och det var jobbigt för Alex när han var såpas ung. På grund utav Alex föräldrar så ledde det till att han inte hade några vänner i skolan och på fritiden då hade Alex en tuff tid i sitt liv han var deprimerad. För att dämpa deprissionen började Alex mecka med bilar. När Alex var 16 rymde han hemifrån på grund av hans mammas beteende. Alex flyttade till staden unive för att hitta nya vänner/skapa ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli medlem på Unive för att jag har ett utvecklande rp då jag har spelat mycket på andra svenska rp servrar som (sjöstaden och Siljan RP har även spelat på unive länge tidigare och rpat krim... har varit staff här på unive tidigare) Och vill gärna söka jobb på T.ex. Mekonomen eller något annat företag som jobbar med bilar. och jag känner att jag kan göra mycket mer om jag är medlem på staden Unive. och därför jag har spelat på andra svenska rp servrar så vet jag allt som regler och osv.jag kommer bidra med bra och seriös rp.... bra scenarion och spela för att alla ska ha det så kul som möjligt här på servern... kommert att försöka bli anställd på dem jobben det finns få folk som jobbar på så att rpn kan bli så realistisk och bra som möjligt så alla jobb ska kunna vara aktiva. kommer även bidra med en snäll och rolig rp så att alla som jag rpar med/mot tycker att det är roligt/bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte tänka på sitt eget bästa i sitt rollspel man ska rpa så att andra har det lika kul o bra som mig i t:ex det scenariot.

Hur hittade du Unive? har massa vänner som spelar här på servern. och jag har spelat på unive tidigare sen 2020 och har varit staff här tidigare. så hittade den genom vänner.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars blir den automatisk nekad, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka