Accepterad Sandrissudd | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sandrissudd

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sandra Lundgren

Vad är ditt discord namn? suddsandra!#6737

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cecilia Sandgren och är 24 år. Hon har tidigare flyttat omkring mycket då hon haft mycket problem med att hitta det rätta sociala umgänget. Cecilia föddes 1998-08-13 i en liten stad i Östergötland där hon växte upp i en väldigt tidig ålder. Hennes mor arbetade som yogalärare innan hon hittade den så kallade mannen i hennes liv. Cecilias mor förändrades totalt efter att träffat mannen i livet som gick under namnet Jorge. Cecilias mor hette Alba när hon befann sig i livet, men tyvärr dog Alba i missbruk som enligt Cecilia var Jorges fel. Så Cecilia kommer alltid hålla fast vid åsikten om att Jorge är ansvarig för Albas död. Detta har enligt Cecilia varit en tuff uppväxt. Jorge gjorde så att Cecilia stöttes bort från familjen och att sin mor började missbruka narkotika och alkohol. Efter tag så började Jorge bete sig mer konstigt mot Cecilia han började långsamt använda sig av våld mot henne om hon inte gjorde som han sa. En vanlig fras han använde var “vill du verkligen se din mamma må såhär på grund av att du inte lyssnar på mig, Va!” Denna tuffa uppväxt gjorde så att Cecilia befann sig själv på rymmande fot i Östergötland. Hon var tvungen att hålla sig trygg och säker genom att lita på människor. Det har gjort så att Cecilia idag har lite för lätt att lita på personer då det var hennes enda chans att överleva som liten. Idag vill Cecilia tro att man kan ha tillit till alla så hon säger alltid “men man kan ju ge dom en chans”. När den chansen är gjord så kommer det en andra chans. Cecilia kan ha svårt att släppa taget om personer som en gång varit med henne, hon är även konflikträdd men ändå en krigare på att försvara sig i konflikter.

Jag skulle beskriva Cecilia som en väldigt positiv person som tar vara på alla stunder i livet. Hon gillar att se livet från det positiva hållet, då hon älskar att filosofera om livet. Jag skulle även säga att Cecilia är en väldigt energifull person som gärna vill hitta på saker, även om det bara är att sitta på ett tak och prata så räknas det som en händelse. Att Cecilia har så mycket energi har hon fått från en före detta barndomsvän som hette Cloé som alltid ville hitta på saker och hatade att bara sitta still och inte göra nått. Men Cecilia njuter även av det lugna stunderna, hon drar sig lätt till stranden där hon gärna tittar ut på havet i solnedgången. Cecilia känner i sådana lägen att hon kan slappna av och tänka på allt som hänt under dagen men även bara filosofera. Cecilia är en social person baserat på hur man tolkar ordet social. Hon gillar att hålla konversationer och är väldigt öppen av sig. Men hon tycker det är svårt att ta första steget framåt och prata med folk då man oftast bara får tråkiga svar såsom “det är bra” sedan slutar konversationen där. Cecilia gillar att var öppen om sig själv för att det kan bygga upp en trygghet och tillit till motparten och är en bra grund för att bygga upp en relation. Cecilia är öppen som person men om det gäller att hon är under hot eller liknande så är hon inte öppen med det. Hon vill inte lägga över hennes problem på andra och då väljer hon istället att söka sig bort från människor i sin närhet för att det inte ska hamna i knipa.

Cecilias största intressen i livet har varit att vandra långa promenader och bara prata om allt som man kommer på i studenten. Hon älskar känslan att på kvällarna gå och prata vid stranden om allt som man kommer på och ibland kanske “råka” putta i någon i vattnet. Att promenera är både bra för hälsan och gör att hjärnan blir mer kreativ vilket verkligen stämmer för Cecilia. Det är en känsla som är svår att förklara utan man måste uppleva den själv. Cecilia gillar också att prata om bowling då det är ett stort intresse sen hon var liten. Bowlingen är där hon kunnat vara sig själv och kommit bort från alla tankar om familjen.

Idag är Cecilias mål att träffa ett umgänge där hon kan känna sig trygg som den person hon är och där hon kan dela mycket glädje och skratt. Cecilia har redan hittat ett stabilt umgängen som hon trivs bra med i dagsläget. Hon vågar vara sig själv och behöver inte låtsas vara någon annan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp då jag har över 2000 timmar på FiveM och spelat på en annan server tidigare. Jag är mogen som person och utgår från sunt förnuft då det är en stor del av hur man ska bete sig och hur man agerar när man rpar. Jag hade tänkt att bidra med social rp för att involvera andra och försöka vara en förebild för hur andra ska kunna utveckla sitt rp på servern. Mitt mål är att ha en hög rp nivå med kvalitée som sedan kan smitta av sig och inspirera andra personer. Jag kan även bidra med ideer kring vad man kan göra inom rp då jag är väldigt kreativ person som gärna hittar på egna lösningar. Typ om det kväll där vi inte har nått att göra så kan man sätta sig vid en öppen eld och berätta spökhistorier och sedan ta det därifrån. Det gör att man alltid har något att göra samt att man utvecklar sin rp på vägen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du måste kunna rp på att motparten går ut som vinnande ur ett scenario. Det kan också betyda att man inte ska spela för att "jag ska vinna" utan att man ska gör så att motparten har en lika stor chans att vinna. Men den frågar tolkar jag som att man måste kunna förlora ett scenario för att låta motparten vinna utan att bli sur och kunna bete sig utifrån sunt förnuft.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom Fivems sökmetod och via en stermer som heter Lexty som gjorde mig intresserad av att börja här.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka