Accepterad Sandorboy | Polismyndigheten Ansökan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sandorboy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 27 Augusti 2009

Vad heter du på discord? Sandorboy#7379

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 216 timmar totalt

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer att vara i tjänst 4-10 timmar varje dag beroende på om jag är hemma hos min mamma eller pappa

Vad heter du? Jag heter Albin Karlsson

Hur gammal är du? Jag är 21 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig

Varför vill du bli polis? För att jag arbetar inte för pengarna utan för att jag vill känna att jag kan göra förändring och helt enkelt göra samhället till en plats där man kan känna sig säker och jag känner att jag skulle kunna göra förändring på grund av att jag är bra på att hantera stressande situationer och jag har många gånger lugnat ner personer när dom är t.ex. arga och ska göra dumma saker så har jag hindrat dom från att det och

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man försöker göra så att staden är ett ställe där man kan känna sig trygg när man t.ex. går ut på gatan istället för att man ska vara rädd för att någon kommer och rånar personen så ska man känna sig trygg och jag tycker att det är viktigt att poliserna är snälla och har lite humor men när det gäller jobbet så ska man vara seriös och det är ett måste tycker jag att man ska vara mogen när man är i tjänst och det som jag är en av den viktigaste saken är att man ska försöka hålla dödsiffrorna minimala

Vad vet du om yrket i helhet? att vara polis innebär att man måste vara seriös samt mogen och jag tycker att man ska vara snäll till personer som man möter, det är ett måste att behandla alla personer likadant t.ex. om du har en kompis som du ser köra jätte snabbt och att det var så dålig körning att man kanske måste ge han fängelse då ska man under inga omständigheter ge kortare straff eller ge mindre böter utan man ska ge samma straff om det är en person som man hatar eller någon annan som man gillar så ska det vara samma straff och man ska helst patrullera med någon och man ska inte vara blyg för att fråga någon om dom vill patrullera. Och det är ett måste att köra lagligt kunna lagarna

Har du några tidigare erfarenheter? inte just som polis men jag har jobbat på Securitas och när det blev bråk så kom ofta polisen så jag har sett många gånger vilka beslut ni tar under t.ex. slagsmål

Hur är du som person? Albin är en person som har mycket humor fats seriös och ger ofta mina kollegor ett skratt när det behövs han är väldigt lättlärd och han har enkelt att skaffa vänner och är ödmjuk och snäll skulle jag säga han behandlar alla likadant och han är glad nästan hela tiden

Är det något vi bör veta om dig? en sak om mig är att jag ger aldrig upp jag slutar aldrig för än jag har lyckats.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka