Nekad Sandorboy | Polismyndigheten Ansökan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sandorboy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 27 Augusti 2009

Vad heter du på discord? Sandorboy#7379

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 216 timmar totalt

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer att vara i tjänst 4-10 timmar per dag (ibland 12 timmar) och det beror på om jag är hemma hos min pappa eller mamma

Vad heter du? Albin Karlsson

Hur gammal är du? 21 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja såklart

Varför vill du bli polis? för att jag vill minska kriminaliteten och jag har alltid velat hjälpa så många personer som möjligt och rädda så många personers liv i situationer där ett liv är i fara och jag vill helt enkelt göra staden till ett ställe där man kan känna sig trygg

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man skyddar personer liv och gör så att personer känner sig trygga när dom är i stan och att göra dödssiffrorna minimala

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet att man ska kunna prata bra i radio och att man ska använda den mycket och man ska försöka att inte bli stressad i situationer som kan vara stressande eller svårt att fatta ett beslut som måste ske snabbt och såklart att inte bryta mot regler

Har du några tidigare erfarenheter? inte just som polis men jag har jobbat på Securitas och när jag jobbade på Securitas så jobbade jag ibland med polisen så jag vet ungefär vad ni brukar ta för beslut

Hur är du som person? jag skulle säga att jag är ödmjuk och försöker vara så snäll som möjligt och jag är bra på att prata med personer så jag skulle säga att jag är bra på att prata mig ur situationer och jag kan ofta få personer att lugna ner sig när dom är arga eller något annat

Är det något vi bör veta om dig? inte något speciellt skulle jag säga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka