Accepterad Sandorboy | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sandorboy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199057153330/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sander

Vad är ditt discord namn? Sandorboy#7379

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Karlsson han är född 2000-08-27 och han har alltid bott i Sverige men hans pappa hade släkt i Danmark så hans farbror drev en verkstad så han älskade att åka dit och att få meka med motorer men en dålig sak var att hans pappa och farbror köpte droger är hans pappa var där så när han blev 13 dog han av en överdos och då så tog mamman hand om han ensam och hon hade inte ett välbetalt jobb så hon valde att adoptera han så han skulle få ett bra liv han hade men ändå inte för att den rik familj adopterade han så han fick fina kläder och sånt men man fick inte bli smutsig av motorer för dom så direkt när han fyllde 19 så flyttade han hemifrån för att börja jobba i en verkstad men han hittade inte en bra stad men han har hittat en stad som han tror är bra, så han gillar inte att prata om sin barndom

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra med servern, är bra på RP och kan grundreglerna bra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en stor server så när jag går in på servern så är det aldrig tråkigt och för att staffs och admins osv är snälla

Hur hittade du Unive? jag spelade på en server innan som hette Avail RP och dom hade en bilfirma och dom som jobbade på den var aldrig i tjänst när dom var online på servern så jag tyckte att det blev tråkigt och staffs och admins osv svarade aldrig om man behövde hjälp så jag letade bara efter svenska servar och hittade en som verkade bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha en rolig och seriös RP och jag vill få nya rp:are att älska det och att bli bra på det

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha en rolig och seriös rp och jag skulle gärna vilja jobba i en verkstad eller vara med i ett mc gäng

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är bara aktiv i Avail RP

Senast ändrad:
Tillbaka