Accepterad sandinXx | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sandinXx

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: sandinXx

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275726027/

Vad är ditt namn i verkligheten? edvin

Vad är ditt discord namn? eddez123123 #0755

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär heter stig och har jobbat inom industrin hela livet och vill tjäna bättre pengar började sälja droger på gatan tills det kom ett gäng och sa detta är våra gator och de blev knas så de blev gängkrig och för tillfället håller jag mig undan stan

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag gärna skulle vilja testa på rp och jag gillar verkligen att spela lixom mer real Life o jobba ihop pengra bli större dra in pengar osv

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för denna server e den bästa vad jag hört och att jag skulle vilja börja från botten o bli stor tjäna stora pengar fona bilar och jag kommer ta detta på största allvar

Hur många timmar har du på FiveM? 5

Hur hittade du Multistaden? mina vänenr rekomenderade detta

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej de gör jag ej

Utveckla mer om din karaktär och varför du ska bli whitelistad. Även lite mer om varför du vill bli whitelistad på denna server. Med vänlig hälsning, Elmo

Utveckla mer om din karaktär och varför du ska bli whitelistad. Även lite mer om varför du vill bli whitelistad på denna server. Med vänlig hälsning, Elmo

min kärktär heter stig o jag har jobbat som snickare i flera år och hittade en fru som jag kunde leva med ett tag tills hon tyckte jag inte drog in så mycket pengar så hon valde att ta barnen som betydde mest för mig och detta gjorde mig svag så började med att ta droger och kunde ej betala så jag rånade en man på hans pengar köpte en pistol för att kunna skydda mig och började göra andra brott med pengarna för och kunna köpa knark så nu lever jag i en 1a utanför stan för att gömma mig från alla stora bossar. för att jag skulle vilja utforska denna server på djupet kring allt hört bra om denna server och därför skulle jag gärna vilja bli wl så jag kan gå de på ljupet och göra de bästa utav detta spel

Godkänd, du kommer att få whitelist rollen på discord, välkommen!

Låser o arkiverar.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka